Zapytanie ofertowe – „Na realizację jednorazowej usługi polegającej na uporządkowaniu chodników wraz z koszeniem poboczy przylegających do ulicy Orzechowej i Brzoskwiniowej w Wałbrzychu.”

Zapytanie ofertowe – „Na realizację jednorazowej usługi polegającej na uporządkowaniu chodników wraz z koszeniem poboczy przylegających do ulicy Orzechowej i Brzoskwiniowej w Wałbrzychu.”

ul. Nazwa i adres Zamawiającego

1.1. Zamawiający

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa usługa polegająca na uporządkowaniu chodników wraz z koszeniem poboczy przyległych do ulicy Orzechowej i Brzoskwiniowej w Wałbrzychu w następującym zakresie:

a) Tereny utwardzone(chodniki, schody, pochylnia) – zgodnie z Załącznikiem nr 1:

  • oprysk środkiem chwastobójczym;
  • mechaniczne usunięcie roślinności z terenów utwardzonych;
  • zutylizowanie wyplewionej roślinności;

b) Tereny zielone (między chodnikiem a jezdnią oraz w pasie 0,5 m od obrzeża chodnika)  – zgodnie z Załącznikiem nr 1:

  • koszenie terenów zielonych;
  • grabienie oraz wywóz pokosu;

3. Termin wykonanie zamówienia .

Okres realizacji usługi: do 15 maja 2021 r.

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1

6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2

7. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia kolejnej usługi w późniejszym terminie na warunkach zgodnych z pierwotnym zleceniem.

8. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

8.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

„Utrzymanie terenów zielonych – Wałbrzych.”

w terminie do 30 marca 2021 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 30 marca 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

8.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 30 marca 2021 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul . Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

„Realizacja jednorazowej usługi polegającej na uporządkowaniu chodników wraz z koszeniem poboczy przylegających do ulicy Orzechowej i Brzoskwiniowej w Wałbrzychu.”

 

9. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

10. Warunki uzupełniające.

10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

Załączniki:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu
  3. Załącznik nr 1 – mapa osiedla

 

Zapytanie ofertowe – „Czyszczenie rowu otwartego odwadniającego zlokalizowanego na terenie Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego przy ul. Strefowej w Dzierżoniowie”.

Wałbrzych, dnia 25.03.2021 r.

 

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Informujemy, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki „Czyszczenie rowu otwartego odwadniającego zlokalizowanego na terenie Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego przy ul. Strefowej w Dzierżoniowie”, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

Przedsiębiorstwo Budowlane Miazga Sp. z o.o.

ul. Osiedle Tęczowe 21A

58-200 Dzierżoniów

Załącznik: TUTAJ


Zapytanie ofertowe – „Czyszczenie rowu otwartego odwadniającego zlokalizowanego na terenie Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego przy ul. Strefowej w Dzierżoniowie.

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Zamawiający

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

2.1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie czyszczenia otwartego rowu odwadniającego (skarpy i dno) zlokalizowanego na terenie Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego (ul. Strefowa działka nr 47/3):

  • Czyszczenie dna oraz skarp rowu,
  • Wycięcie samosiejek, koszenie skarpy oraz 1m pasa wokół rowu,
  • Miejscowe uzupełnienie ubytków dna i skarp rowu,
  • Wywóz i utylizacja osadu i pokosu,
  • Uporządkowanie miejsca prowadzenia robót.

 

3. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia do dwóch tygodni od daty zlecenia.

Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania czyszczenia.

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1

6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2

7. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

8. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

8.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w terminie do 22 marca 2021 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 22 marca 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

8.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 22 marca 2021 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul . Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

Czyszczenie rowu otwartego odwadniającego zlokalizowanego na terenie Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego przy ul. Strefowej w Dzierżoniowie”.

9. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

 

10. Warunki uzupełniające.

10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

Załączniki:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu
  3. Załącznik nr 1 – mapa cz1. 
  4. Mapa zasadnicza
  5. Przekrój Rów Dzierżoniów

Zapytanie ofertowe – „Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego dla budynku „F” na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego”

Wałbrzych, dnia 25.03.2021 r.

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Informujemy, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki „Wykonaniu w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego dla budynku „F” na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego”, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

Setia INVEST
Andrzej Ostrowski
Witosa 1
56-100 Wołów

Załącznik


 
  1. Nazwa i adres Zamawiającego
    „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
    ul. Uczniowska 16
    58-306 Wałbrzych
    tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
    www.ipdevelopment.pl
  2. Opis Przedmiotu Zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia są roboty projektowo-instalacyjno-montażowe zgodnie z poniższym zakresem:Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla budynku
    produkcyjno-magazynowego „F” zlokalizowanego na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego.
    Dodatkowe wytyczne do projektowania:
    • należy wykonać projekt wykonawczy oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego wraz z doborem opraw uwzględniając obowiązującą instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu stanowiącą załącznik nr 1 oraz aktualny układ pomieszczeń stanowiący załącznik nr 2;
    • należy uwzględnić montaż opraw w miejscach lokalizacji hydrantów wewnętrznych oraz gaśnic.
    • wszystkie oprawy muszą posiadać diody sygnalizacyjne LED (sygnalizacja obecności napięcia w sieci oraz wskazanie stanu naładowania baterii/akumulatora),
    • rozprowadzenie okablowania przewidzieć w korytach prowadzonych natynkowo (istnieje możliwość wykorzystania istniejących tras kablowych),
    • wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia po wykonaniu instalacji oraz dostarczenie dokumentacji powykonawczej,
    • uzgodnić projekt z rzeczoznawcą do spraw ppoż.

    Pozostałe parametry zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.

  3. Termin wykonanie zamówienia .
    Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 10 tygodni od daty podpisania umowy/zlecenia z Zamawiającym.
  4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

    Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

  5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

    Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:Wojciech Kloc, tel., 791 147 666, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl Robert Strzelecki, tel. 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

  6. Dokumenty składające się na ofertę.
    6.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
    6.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2
  7. Okres związania ofertą.
    Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
  8. Sposób przygotowania ofert.
    8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
    8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
    8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
    8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
    8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
    8.6. Ofertę należy składać:
     

    a) w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl do dnia: 19.03.2021 do godziny: 12:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać oddzielnym mailem w dniu 19.03.2021 w godzinach: 12:10 – 12:30.

    lub

    b) w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy Uczniowskiej 16 na II piętrze do dnia 19.03.2021 r. do godziny 12:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

    “INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

    Ul. Uczniowska 16
    58-306 Wałbrzych

    i opisana:

    Oferta na wykonanie usługi pn.: 
    „Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia awaryjnego
    ewakuacyjnego dla
    budynku „F” na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego”

  9. Wybór oferenta

    Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

  10. Warunki uzupełniające.
    10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
    10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:

    • złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
    • gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie
      Zamówienia,
    • wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a
      czego nie można
      było wcześniej przewidzieć,

    10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
    10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

  11. Wykaz Załączników i Formularzy
    1. Formularz nr 1 – Informacje o Oferencie.
    2. Formularz nr 2 – Formularz Oferty.
    3. Załącznik nr 1 – wyciąg z instrukcji bezpieczeństwa pożarowego
    4. Załącznik nr 2 – aktualny rozkład pomieszczeń

Zapytanie ofertowe – „Na przeprowadzenie okresowego czyszczenia separatorów ropopochodnych znajdujących się na nieruchomościach należących do Spółki”.

Wałbrzych, dnia 12.03.2021 r.

 

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

 

Informujemy, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki „Przeprowadzenie okresowego czyszczenia separatorów ropopochodnych znajdujących się na nieruchomościach należących do Spółki”, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

EKOBUT Sebastian Butyński;

ul. M. Skłodowskiej – Curie 59;

47-400 Racibórz


 

Zapytanie ofertowe – „Na przeprowadzenie okresowego czyszczenia separatorów ropopochodnych znajdujących się na nieruchomościach należących do Spółki.

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Zamawiający

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

2.1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie:

    • Jednokrotne czyszczenie separatorów ( 8szt.);
    • opróżnianie odstojnika szlamu,
    • usunięcie odpadów nagromadzonych w urządzeniach,
    • płukanie i mycie separatora,
    • kontrola części betonowych i stalowych na uszkodzenia itp.
    • napełnienie separatora czystą wodą (Zamawiający wskaże punkty czerpalne wody),
    • przegląd urządzeń

2.2. Wywóz zanieczyszczeń i osadów w miejsce utylizacji.

2.3. Po wykonaniu czynności czyszczenia separatorów, Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokół z wykonania prac serwisowych z kodem i ilością odebranych odpadów oraz dostarczy dokument potwierdzający przekazanie odpadów z czyszczenia separatorów do utylizacji.

2.4. Obiekty podlegające kontroli:

lp. Obiekt Rodzaj separatora
1 Świdnicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 30 separator koalescencyjny ropopochodnych z obejściem hydraulicznym PURATOR SEPURATOR 2000: SEP 10/100-1-2,0
2 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 28 A separator koalescencyjny substancji ropopochodnych z osadnikiem i by-passem PURAQUA PUR-K-6/60(1200)
3 Dzierżoniowski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 17 separator koalescencyjny substancji ropopochodnych z osadnikiem HAURATON AQUAFIX SKBP 10/100
4 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 19 separator wirowo-koalescencyjny substancji ropopochodnych z by-passem BLUE SUPER MAX integrowany z osadnikiem BM-6/60-1,2-1,0
5 Wałbrzyski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Uczniowska 34 separator ropopochodnych JPRSYSTEM typ SWODBK 30/300 z by-passem i odmulaczem
6 Świebodzicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala A separator koalescencyjny substancji ropopochodnych PURAQUA PUR-K-3/30(900)
7 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G separator koalescencyjny substancji ropopochodnych z by-passem Biocent BIOSEPT-CB 60/600
8 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala H separator lamelowy substancji ropopochodnych z osadnikiem Ecol-Unicon ESL-ZH 3/30/300

 

3. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia do 15.04.2021 r.

Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania czyszczenia.

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1

6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2

7. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

8. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

8.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w terminie do 10 marca 2021 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 10 marca 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

8.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 10 marca 2021 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul . Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

„Na przeprowadzenie okresowego czyszczenia separatorów ropopochodnych znajdujących się na nieruchomościach należących do Spółki.”

9.  Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

 

10. Warunki uzupełniające.

10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

Załączniki:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

 

Zapytanie ofertowe – „Na przeprowadzenie przeglądów wraz z konserwacją kotłów gazowych zainstalowanych na obiektach będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.”

Wałbrzych, dnia 11.03.2021 r.

 

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

 

Informujemy, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki „Przeprowadzenie przeglądów wraz z konserwacją kotłów gazowych zainstalowanych na obiektach będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.”, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

P.P.H „JKB” Sp. Jawna

Kielar, J. Pałac , B. Wiącek,

ul .Spacerowa 13,

 58-100 Świdnica

Załączniki:

  1.  SKMBT C35321031110300

 

Zapytanie ofertowe – „Na przeprowadzenie przeglądów wraz z konserwacją kotłów gazowych zainstalowanych na obiektach będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.”

1. Nazwa i adres Zamawiającego.

Zamawiający

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia.

  • Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie przeglądu kotłów gazowych wraz z ich konserwacją, która powinna obejmować w szczególności:
  • Czyszczenie głównego wymiennika ciepła ,
  • Płukanie palnika kotła,
  • Czyszczenie elementów zapłonowych,
  • Kontrolę zabezpieczeń kotła,
  • Kontrolę szczelności wodnej i gazowej kotła,
  • Kontrolę naczynia wzbiorczego kotła,
  • Kontrolę mocy kotła,
  • Kontrolę filtrów kotła,
  • Kontrolę automatyki,
  • Wymianę uszczelki pokrywy komory spalania
  • Obiekty objęte kontrolą

 

Lp. Lokalizacja Dane kotła Rok produkcji kotła
1 Dzierżoniów ul. Strefowa 17 De Dietrich MCA 115 107 kW 2011
2 Dzierżoniów ul. Strefowa 19 2 X Brotje WGB 110 E 110 kW 2014
3 Świdnica ul. Towarowa 28A 4 X De Dietrich MCA 45 40 kW 2014
4 Świdnica ul. Towarowa 30 a) De Dietrich MCA 115 107 kW

b) De Dietrich C230-130 Eco130 kW

2011
5 Wałbrzych ul. Uczniowska 34 a) Viessman Vitodens 100-W Wb1b 23,70 kW

b) Termet Miniterm Turbo Gco-Dp-21-13-24/24 24 kW

c) Viessmann Vitodens 200-W WB 2b 72,6 kW

 

 

2010

6 Świebodzice ul. Wałbrzyska 38 hala G a) Viessmann Vitoplex 100 PV1 400 kW

b) Termet 25kw

2011/2018
7 Świebodzice ul. Wałbrzyska 38 hala F 2 X De Dietrich MCR/Ii 24/28 MI 23,60 kW 2010
8 Świebodzice ul. Wałbrzyska 38 bud. B i C 4 X Brotje WGB 28 E 28 kW 2014
9 Świebodzice ul. Wałbrzyska 38 hala A Brotje WGB 70 E 70 kW 2014
10 Świebodzice ul. Wałbrzyska 38 hala D Brotje WGB 15 E 28 kW 2011

 

2.3. Protokół

            Wykonawca po wykonaniu przeglądu sporządzi protokół, w którym umieści m.in. informacje o:

  • nazwie firmy dokonującej przeglądu,
  • dacie wykonania przeglądu,
  • wykonywanych czynnościach podczas przeglądu,
  • imię i nazwisko osoby kontrolującej,
  • informacje o posiadanych uprawnieniach osób przeprowadzających przegląd.

 

3. Termin wykonanie zamówienia.

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia:

do 09.04.2021 r.

Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania przeglądów.

 

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania przeglądów. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl

Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1

6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2

7. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

8. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

8.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w terminie do 08 marca 2021 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 08 marca 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

8.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 08 marca 2021 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

„Na przeprowadzenie przeglądów wraz z konserwacją kotłów gazowych zainstalowanych na obiektach będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.”

9. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

10. Warunki uzupełniające.

10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

Załączniki:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

Zapytanie ofertowe – „Na przeprowadzenie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 3 ust. 2 oraz Rozporządzeniem w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych § 10 ust. 13.”

Wałbrzych, dnia 05.03.2021 r.

 

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

 

Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki – „Przeprowadzenie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 3 ust. 2 oraz Rozporządzeniem w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych § 10 ust. 13.”, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

ADAMEX OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA

Roksana Adamczyk

ul. Nadrzeczna 7

58-400 Kamienna Góra

Załącznik: TUTAJ

 


Zapytanie ofertowe – „Na przeprowadzenie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 3 ust. 2 oraz Rozporządzeniem w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych § 10 ust. 13.”

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Zamawiający

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

2.1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie zakresu prac zgodnie z  3 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów oraz zgodnie z § 10 ust. 13 Rozporządzenia w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych tj.:

    • Wykonanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych gaśnic, hydrantów wewnętrznych, hydrantów zewnętrznych, drzwi pożarowych oraz urządzeń oddymiających (klapy), zgodnie z poniższym zestawieniem,

2.2. Obiekty objęte kontrolą:

 

Lp Obiekt Zakres kontroli Termin  
1 Żarów ul. Zamkowa 1 2 szt. hydranty wewnętrzne DN 25 marzec 2021  
1 szt. hydranty zewnętrzne DN 80  
Klapa oddymiająca – okno  
2 Świebodzice ul. Wałbrzyska 38 – budynek A 4 szt. hydranty wewnętrzne DN 52 marzec 2021  
2 szt. drzwi ppoż. EI30  
14 szt. gaśnic (biurowiec + hala)  
4 szt. hydranty zewnętrzne naziemne DN 80  
3 Świebodzice ul. Wałbrzyska 38 – budynek F 2 szt. hydranty wewnętrzne DN 52 marzec 2021  
 
4 Dzierżoniów Ul. Strefowa 17 5 szt. hydrantów wewnętrznych DN 52 marzec 2021  
4 szt. drzwi ppoż. EI30  
2  szt. hydranty zewnętrzne DN80  
5 Dzierżoniów Ul. Strefowa 19 6 szt. hydrantów wewnętrznych DN 52 marzec 2021  
6 szt. drzwi ppoż. EI30  
3 szt. hydranty zewnętrzne DN80  
6 Świdnica ul. Towarowa 28A 9 szt. hydrantów wewnętrznych DN 52 marzec 2021  
4 szt. drzwi ppoż. EI30  
1 szt. hydrant zewnętrzny DN 80  
7 Wałbrzych  ul. Uczniowska 34 5 szt. drzwi ppoż. EI30 lipiec 2021  
4 szt. hydranty zewnętrzne DN80  
17 szt. gaśnic (biurowiec + hala + stacja trafo)  
8 Świebodzice ul. Wałbrzyska 38 (budynek socjalny przy  hali G 9 hydrantów wewnętrznych DN 52 lipiec 2021  
3 szt. węży hydrantowych (pierwsza klatka)  
3 klapy oddymiające  
około 57 szt. gaśnic (biurowiec + hala + przyziemie)  
9 Świebodzice ul. Wałbrzyska 38 – hala G 13 szt. hydrantów wewnętrznych DN 52 (hala) lipiec 2021  
2 szt. hydrantów wewnętrznych DN 25 (najemca MTS – hala)  
5 szt. hydrantów wewnętrznych DN 52 (przyziemie)  
9 szt. drzwi ppoż. EI60  
10 Świebodzice ul. Wałbrzyska 38 – hala H 3 szt. hydrantów wewnętrznych DN 52 lipiec 2021  
1 szt. drzwi ppoż. EI 60  
2 szt. drzwi ppoż. EI30 (kotłownia i hydroforownia)  
11 Świdnica Ul. Towarowa 30 12 szt. szt. hydranty wewnętrzne DN 52 lipiec 2021  
6 szt. hydranty wewnętrzne DN 25  
4 szt. hydranty zewnętrzne DN 100  
9 szt. drzwi ppoż. EI30  
4 szt. drzwi dymoszczelnych  
36 szt. klap oddymiających  

 

2.3. Protokół:

            Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, w którym umieści m.in. informację: o nazwie firmy dokonującej kontroli, datę wykonania, datę następnej kontroli oraz imię i nazwisko osoby kontrolującej, oraz informacje o posiadanych uprawnieniach osób przeprowadzających kontrolę.

 

3. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia odpowiednio:

a) do 03.2021 r. – zakres z punktu 2.2 od 1 do 6;

b) do 07.2021 r. – zakres z punktu 2.2 od 7 do 11;

Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych.

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania przeglądów. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl

Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1

6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2

7. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

8. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

8.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w terminie do 01 marca 2021 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 01 marca 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

8.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 01 marca 2021 r. do godziny: 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

„Przeprowadzenie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 3 ust. 2 oraz Rozporządzeniem w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych § 10 ust. 13.”

9.  Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

10. Warunki uzupełniające.

10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

10.3.  Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

Załączniki:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

 

Zapytanie ofertowe – „Na wykonanie czyszczenia przewodów wentylacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 34 ust. 2 oraz na okresową obsługę czyszczenia przewodów spalinowych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 34 ust. 1 pkt. 3) dla obiektów będących własnością IPD Sp. Z o.o.”

Wałbrzych, dnia 15.02.2021 r.

 

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki – „Na wykonanie czyszczenia przewodów wentylacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów  § 34 ust. 2 oraz na okresową obsługę czyszczenia przewodów spalinowych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 34 ust. 1 pkt. 3) dla obiektów będących własnością IPD Sp. Z o.o., dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

ZAKŁAD KOMINIARSKI „KOMINIARCZYK”

Tomasz Czarnik

Pysząca 3      

56-120 Brzeg Dolny

Załącznik

 


Zapytanie ofertowe –

„Na wykonanie czyszczenia przewodów wentylacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów  § 34 ust. 2

oraz

na okresową obsługę czyszczenia przewodów spalinowych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 34 ust. 1 pkt. 3)

dla obiektów będących własnością IPD Sp. Z o.o.

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

 Zamawiający

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

2.1. Przedmiotem Zamówienia jest:

a) wykonanie czyszczenia przewodów wentylacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów 34 ust. 2;  

b) okresowa, w lutym 2021 i w sierpniu 2021, obsługa czyszczenia przewodów spalinowych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów 34 ust. 1 pkt 3);

 dla poniższych obiektów będących własnością IPD Sp. z o.o.

2.2. Obiekty podlegające kontroli:

 

lp. Obiekt Ilość kotłów gazowych
1 Świdnicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 30 2 szt.
2 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 28 A 4 szt.
3 Dzierżoniowski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 17 1 szt.
4 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 19 2 szt.
5 Wałbrzyski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Uczniowska 34 3 szt.
7 Żarów Budynek mieszkalny z częścią biurową – Zamkowa 1 1 szt.
8 Świebodzicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala A 1 szt.
9 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala B i C 4 szt.
10 hala produkcyjno – magazynowa z częścią  socjalną i techniczną – hala D 1 szt.
12 hala produkcyjno – magazynowa z częścią  administracyjno – socjalną – hala F 2 szt.
13  budynek administracyjno – socjalny przy hali G 1 szt.
hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G (najemca MTS) 1 szt.

 

14 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala H 1 szt.

 

2.3. Protokół:

 Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, w którym umieści m.in. informację: o nazwie firmy dokonującej kontroli, datę wykonania, datę następnej kontroli oraz imię i nazwisko osoby kontrolującej, oraz informacje o posiadanych uprawnieniach osób przeprowadzających kontrolę.

 

3. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia odpowiednio:

a) do 02.2021 r. – zakres z punktu 2.1 a) ;

b) do 20.02.2021 r. – zakres z punktu 2.1 b)

c) do 08.2021 r. – zakres z punktu 2.1 b)

 

Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania czyszczenia.

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania czyszczenia. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1

6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2

7. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

8. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

8.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w terminie do 05 lutego 2021 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 05 lutego 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

8.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 05 lutego 2021 r. do godziny: 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

  1. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

„Na wykonanie czyszczenia przewodów wentylacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów  § 34 ust. 2

oraz

na okresową obsługę czyszczenia przewodów spalinowych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów  § 34 ust. 1 pkt. 3)

dla obiektów będących własnością IPD Sp. Z o.o.”

9. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

10. Warunki uzupełniające.

10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

Załączniki:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

Zapytanie ofertowe – „Na opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego w zakresie odprowadzania wód opadowych i roztopowych, pochodzących z funkcjonujących hal produkcyjno – magazynowych zlokalizowanych przy ul. Strefowej 17 i 19 w Dzierżoniowie, do istniejących urządzeń wodnych”.

Wałbrzych, dnia 01.02.2021 r.

 

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Informujemy, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawie realizacji usługi polegającej na –  „Opracowaniu operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego w zakresie odprowadzania wód opadowych i roztopowych, pochodzących z funkcjonujących hal produkcyjno – magazynowych zlokalizowanych przy ul. Strefowej 17 i 19 w Dzierżoniowie, do istniejących urządzeń wodnych”, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

VATIS Filip Kozłowski

Ul. Kożuchowska 20 a

65-364Zielona Góra


Pytania wraz z odpowiedziami do postępowania ofertowego:

 

1. Czy posiadają Państwo PZT, na którym przedstawiono istniejącą kanalizację deszczową, obszar zlewni, oraz odbiornik wód opadowych?

Odp. Na naszej stronie, w zakładce zapytania załączona jest mapa zlewni wraz z zaznaczoną kanalizacją deszczową:

 https://www.ipdevelopment.pl/2021/01/zapytanie-ofertowe-na-opracowanie-operatu-wodnoprawnego-wraz-z-uzyskaniem-pozwolenia-wodnoprawnego-w-zakresie-odprowadzania-wod-opadowych-i-roztopowych-pochodzacych-z-funkcjonujac/

2. Czy w skład kanalizacji deszczowej wchodzą urządzenia oczyszczające (piaskowniki itp.)? Jeżeli tak, czy posiadają Państwo ich dokumentację techniczną i technologiczną?

Odp. W skład kanalizacji deszczowej wchodzą jedynie dwa separatory ropopochodne.

3. Czy wykonywali Państwo badania laboratoryjne odprowadzanych wód (stara decyzja tego nie wymaga, lecz czasem Inwestorzy i tak je wykonują na swoje potrzeby)?

Odp. Nie, nie wykonywaliśmy do tej pory żadnych badań laboratoryjnych.

4. Dokumentacja obejmować będzie dwie hale (z czego obecnie pozwolenie obejmuje tylko jedną halę)

Odp. Tak;

4.1. Wody odprowadzane będą, za pośrednictwem dwóch  kanalizacji deszczowej jednym, istniejącym wylotem do istniejącego rowu melioracyjnego

Odp. Wody są odprowadzane dwoma rurami o średnicy KD450; KD400 do rowu retencyjnego i dalej rurą fi 250 do przydrożnego rowu odwadniającego;

4.2. Wykonawca zamówienia otrzyma od Państwa archiwalny operat wodnoprawny wraz z ze wszystkimi załącznikami

Odp. Tak ;

5. Po czyjej stronie będą koszty związane z:

5.1. Opłatami administracyjnymi: 17,00 zł za pełnomocnictwo oraz 230,05 zł za wydanie decyzji wodnoprawnej

Odp. Opłaty po stronie Wykonawcy;

5.2. Pozyskaniem dokumentacji niezbędnej do opracowania operatu wodnoprawnego (uproszczone wypisy, mapa, MPZP itp.)?

Odp. Mapę zasadniczą w wersji elektronicznej dwg./dxf.  oraz wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów dostarcza Zamawiający (IPD Sp. z o.o.), uchwała dotycząca MPZP dostępna do pobrania na stronie urzędu;

6. Proszę o sprecyzowanie terminu zamówienia: czy w treści umowy/zlecenia będzie wyróżniony termin uzyskania decyzji wodnoprawnej?

Odp. W pkt. nr 3 zapytania ofertowego jest określony termin na opracowanie operatu wodnoprawnego i złożenie kompletnego wniosku do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie – 30.04.2021 r.; termin uzyskania decyzji jest uzależniony od Wód Polskich i nie będzie wyróżniony w umowie/zleceniu. Ale płatność za całe Zamówienie będzie rozłożone na dwie transze. Druga transza będzie płatna po uzyskaniu decyzji wodnoprawnej.


Pytania wraz z odpowiedziami do postępowania ofertowego:

1. Czy nastąpiły zmiany w zagospodarowaniu terenu od 2011 roku mające wpływ na wielkość zlewni, z której jest odprowadzana woda deszczowa?

Odp. Tak, od 2011 r. na terenie objętym operatem nastąpiła zmiana w zagospodarowaniu terenu – został wybudowany budynek przy ul. Strefowej 19 o pow. zabudowy 4.521,3 m2 wraz z terenami utwardzonymi o powierzchni 4.053,20 m2 oraz został rozbudowany obiekt przy ul. Strefowej 17 o powierzchnię  990,00 m2.

2. Czy Zamawiający przekaże poprzedni operat wodnoprawny?

Odp. Po podpisaniu zlecenia na opracowanie operatu Zamawiający udostępni wersję papierową operatu;

3. Czy Zamawiający posiada decyzję środowiskową i warunki zabudowy?

Odp. Przy realizacji przedmiotowych inwestycji decyzja środowiskowa nie była wymagana. Dla terenu objętego zamówieniem obowiązuje MPZP;

4. Czy zakup map geodezyjnych i wypisów z rejestrów gruntu leży po stronie Wykonawcy?

Odp. Zamawiający przekaże aktualną mapę zasadniczą terenu oraz wypisy i wyrysy z ewidencji gruntu;

5. Na działce 47/3 jest rów (projektowany wg starego pozwolenia) z dwoma wylotami KD450 i KD400. Czy niniejsze postępowanie dotyczy tylko zlewni dla wylotu KD450?

Odp. Niniejsze opracowanie operatu musi obejmować zakres zlewni z dwóch wylotów KD450 i KD400.

6. Czy zamówienie map jest po stronie wykonawcy? Czy Inwestor dysponuje aktualnymi podkładami mapowymi i może je udostępnić wykonawcy do operatu wodnoprawnego?

Odp. Zamawiający dostarczy aktualną mapę zasadniczą dla terenu objętego zakresem operatu.

7. Czy opłaty za pozwolenie wodnoprawne są po stronie Wykonawcy?

Odp. Tak opłata za pozwolenie wodnoprawne jest po stronie Wykonawcy tzn. osoby odpowiedzialnej za przygotowanie operatu.


Zapytanie ofertowe – „Na opracowanie operatu wodnoprawnego wraz
z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego w zakresie odprowadzania wód opadowych i roztopowych, pochodzących z funkcjonujących hal produkcyjno – magazynowych zlokalizowanych przy ul. Strefowej 17 i 19 w Dzierżoniowie, do istniejących urządzeń wodnych
”.

1. Nazwa i adres Zamawiającego

1.1. Zamawiający

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

2.1. Przedmiotem Zamówienia jest:

a) Opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego w zakresie odprowadzania wód opadowych i roztopowych, pochodzących z funkcjonujących hal produkcyjno – magazynowych zlokalizowanych przy ul. Strefowej 17 i 19 w Dzierżoniowie, do istniejących urządzeń wodnych w zakresie określonym ustawą dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne Dz.U.2017 poz. 1566;

b) Wykonanie wszelkich uzgodnień i opinii niezbędnych do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego;

c) Złożenie wniosku oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznego pozwolenia wodnoprawnego w zakresie odprowadzania wód opadowych i roztopowych, pochodzących z funkcjonujących hal produkcyjno – magazynowych zlokalizowanych przy ul. Strefowej 17 i 19 w Dzierżoniowie, do istniejących urządzeń wodnych.

 

 

 

3. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin opracowania operatu wodnoprawnego i złożenia kompletnego wniosku do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie to 30.04.2021 r.  

 

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1

6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2

7. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

8. Sposób przygotowania ofert.

8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postepowania.

8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.

8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

 

9. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

9.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w terminie do 29 stycznia 2021 r. do godziny 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 29 stycznia 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

9.1. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie 29 stycznia 2021 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul . Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

Na opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego w zakresie odprowadzania wód opadowych i roztopowych, pochodzących z funkcjonujących hal produkcyjno – magazynowych zlokalizowanych przy ul. Strefowej 17 i 19 w Dzierżoniowie, do istniejących urządzeń wodnych”.

10.  Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

11. Warunki uzupełniające.

11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

11.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

11.1. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

11.1. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

Załączniki:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu
  3. Załącznik nr 1 – dotychczasowe pozwolenie nr RL.6341.1.8.2011.V z dnia 11.05.2011r.
  1. Załącznik nr 2 – aktualny Plan Zagospodarowania Terenu dla z hal produkcyjno – magazynowych zlokalizowanych przy ul. Strefowa 17 oraz 19 w Dzierżoniowie.

 

Zapytanie ofertowe – „Na wykonanie przeglądu rocznego bram segmentowych zewnętrznych firmy Hormann (kurierskich, dokowych) zamontowanych na hali na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego ul. Uczniowska 34 Wałbrzych”.

Wałbrzych, dnia 01.02.2021 r.

 

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawie wykonania rocznego przeglądu bram segmentowych zewnętrznych firmy Hormann (kurierskich, dokowych) zamontowanych na hali położonej na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego przy ul. Uczniowska 34 w Wałbrzychu, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

GARDE Spółka Komandytowa

Ul. Mydlana 1

51-502 Wrocław

 


1. Nazwa i adres Zamawiającego

1.1. Zamawiający

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

2.1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie przeglądu bram w ilości zgodnie z poniższą tabelą:

Lp.  Rodzaj bram segmentowych Ilość
1 Bramy dokowe wraz z rampami z napędem elektrycznym 22 szt.
2 Bramy segmentowe kurierskie ręczne 4 szt.
3 Pozostałe bramy segmentowe z napędem elektrycznym 2 szt.

2.2. Zakres dla przeglądu bram:

a) Sprawdzenie stanu zabezpieczeń;

b) Sprawdzenie stanu i regulacja sprężyn;

c) Sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja rolek jednych;

d) Sprawdzenie stanu technicznego i regulacja napędu;

e) Sprawdzenie stanu technicznego i regulacja linek napędowych;

f) Czyszczenie i smarowanie zawiasów;

g) Czyszczenie i smarowanie trakcji pionowej i poziomej;

h) Sprawdzenie układów elektronicznych sterowania/programowanie;

i)  Sprawdzenie poprawności działania radiolinii;

j)  Doraźne prace naprawcze niewymagające wymiany części;

k) Diagnostyka i raport uszkodzeń i zużycia eksploatacyjnego;

i) Wycena napraw i wymiany części spoza zakresu wyżej wymienionych prac.

2.3. Zakres prac dla przeglądu z regulacją i konserwacją ramp:

a) Smarowanie, czyszczenie i regulacja zawiasów;

b) Sprawdzenie stanu połączeń spawanych;

c) Sprawdzenie poprawności działania zabezpieczeń;

d) Sprawdzenie poprawności działania hydrauliki;

e) Ocena stanu oleju;

f) Sprawdzenie poprawności działania opcji elektrycznych;

g) Sprawdzenie poprawności działania zabezpieczeń serwisowych;

h) Doraźne prace naprawcze niewymagające wymiany części;

i) Diagnostyka i raport uszkodzeń i zużycia eksploatacyjnego;

j) Wycenia napraw i wymiany części spoza zakresu wyżej wymienionych prac.

 

2.4. Wykonawca po dokonanym przeglądzie sporządzi stosowne protokoły, w których umieści informacje o: nazwie firmy dokonującej kontroli, dacie wykonania kontroli oraz zakresie stwierdzonych usterek.

 

3. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 14 dni od daty otrzymania zlecenia, ale nie później niż do 21.02.2021 r.

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1

6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2

7. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

8. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

8.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w terminie do 28 stycznia 2021 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 28 stycznia 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

8.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 28 stycznia 2021 r. do godziny: 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

  1. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

„Na wykonanie przeglądu rocznego bram segmentowych zewnętrznych firmy Hormann (kurierskich, dokowych) zamontowanych na hali  na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego ul. Uczniowska 34 Wałbrzych”.

9. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

10. Warunki uzupełniające

10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:

10.2.1. złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,

10.2.2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,

10.2.3. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,

10.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

Załączniki:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości niezabudowanych, położonych w Wałbrzychu, przy ul. Czereśniowej i Brzoskwiniowej (obręb 0007 Piaskowa Góra 7, nr KW SW1W/00067553/7)

Zapytanie ofertowe na:

1. Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości niezabudowanych, położonych w Wałbrzychu, przy ul. Czereśniowej i Brzoskwiniowej (obręb 0007 Piaskowa Góra 7, nr KW SW1W/00067553/7), z uwzględnieniem niżej wyspecyfikowanych opcji:

-zlecenie na wykonanie operatu  dla pojedynczej nieruchomości(działki gruntu) – o średniej wielkości ok 1 300 m 2.

–  zlecenie na wykonanie partykularnych operatów dla kilku  nieruchomości (max. 7 działek) położonych w obrębie tego samego obszaru.

– zlecenie na wykonanie aktualizacji operatu (ów) dla wyżej opisanych nieruchomości ( np. po upływie ważności ich obowiązywania , lub zaistnienia innych okoliczności mających wpływ na modyfikacje wcześniejszej wyceny)

2. Sporządzenie operatów szacunkowych dla dwóch nieruchomości lokalowych z miejscami postojowymi , znajdujących się:

– w Dzierżoniowie pry ul Lawendowej 1

– w Wałbrzychu przy ul Orkana 23 C.

Zasady sporządzania operatów szacunkowych.

– wykonanie operatu następuje na podstawie pisemnego zlecenia określającego w szczególności przedmiot wyceny oraz termin wykonania;

– każdorazowa wraz ze zleceniem, Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje dotyczące przedmiotu zlecenia;

– składający ofertę Wykonawca oświadcza, iż posiada pełną wiedzę , potencjał kadrowy oraz kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zlecenia;

– sporządzony operat szacunkowy będzie przekazany Zamawiającemu  elektronicznie oraz w dwóch egzemplarzach w formie papierowej;

– odbiór operatów odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego;

– Zamawiający nie będzie zobowiązany do sprawdzania przekazanych mu operatów szacunkowych ;

Brak sprawdzenia nie będzie miał żadnego skutku i nie ograniczy uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi, gwarancji lub odpowiedzialności wykonawcy;;

– Wykonawca będzie zobowiązany do usuwania ewentualnych wad operatu szacunkowego zgodnie z żądaniem Zamawiającego;

– Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe oraz prawa zależne do wszystkich utworów jakie powstaną w wyniku wykonania operatów szacunkowych;

– Wykonawca będzie uprawniony do zawarcia umowy na wykonanie operatu szacunkowego z podwykonawca , wyłącznie za zgodą Zamawiającego, przy czym  Zamawiający zwolniony jest od wszelkich zobowiązań powstałych pomiędzy stronami.

– Wykonawca będzie zobowiązany do nie ujawniania informacji oraz materiałów otrzymanych od Zamawiającego w trakcie jak i po wykonaniu operatu szacunkowego

Termin wykonania operatu szacunkowego

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 2 (dwóch) tygodni od podpisania zlecenia przez Zamawiającego.

 Wizja lokalna przedmiotu operatu szacunkowego

Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej przedmiotu operatu szacunkowego. Wizję lokalną dokonuje Wykonawca na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu z Zamawiającym.

Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami

Mariola Kozłowska  tel. (+48) 663 188 666, mariola.kozlowska@ipdevelopment.pl

Dokumenty składające się na ofertę

 Wypełniony formularz oferty podpisany przez Wykonawcę  stanowiący Załącznik nr 1.

Okres związania ofertą

Wykonawca związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Cena oraz waluta oferty

Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie należy wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie operatu Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek Wykonawcy.

Termin i forma składania ofert

W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w terminie do 01 lutego 2021 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 01 lutego stycznia 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30, lub

W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 28 stycznia 2021 r. do godziny: 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie operatu szacunkowego.

Wybór oferenta

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Wykonawca zaproponuje najniższą cenę. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami.

 Warunki uzupełniające

– Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

– Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

– Z tytułu unieważnienia zapytania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia.

Wykaz Załączników

– Formularz oferty