Zapytanie ofertowe – „Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego dla budynku „F” na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego”

Wałbrzych, dnia 25.03.2021 r.

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Informujemy, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki „Wykonaniu w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego dla budynku „F” na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego”, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

Setia INVEST
Andrzej Ostrowski
Witosa 1
56-100 Wołów

Załącznik


 
  1. Nazwa i adres Zamawiającego
    „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
    ul. Uczniowska 16
    58-306 Wałbrzych
    tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
    www.ipdevelopment.pl
  2. Opis Przedmiotu Zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia są roboty projektowo-instalacyjno-montażowe zgodnie z poniższym zakresem:Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla budynku
    produkcyjno-magazynowego „F” zlokalizowanego na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego.
    Dodatkowe wytyczne do projektowania:
    • należy wykonać projekt wykonawczy oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego wraz z doborem opraw uwzględniając obowiązującą instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu stanowiącą załącznik nr 1 oraz aktualny układ pomieszczeń stanowiący załącznik nr 2;
    • należy uwzględnić montaż opraw w miejscach lokalizacji hydrantów wewnętrznych oraz gaśnic.
    • wszystkie oprawy muszą posiadać diody sygnalizacyjne LED (sygnalizacja obecności napięcia w sieci oraz wskazanie stanu naładowania baterii/akumulatora),
    • rozprowadzenie okablowania przewidzieć w korytach prowadzonych natynkowo (istnieje możliwość wykorzystania istniejących tras kablowych),
    • wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia po wykonaniu instalacji oraz dostarczenie dokumentacji powykonawczej,
    • uzgodnić projekt z rzeczoznawcą do spraw ppoż.

    Pozostałe parametry zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.

  3. Termin wykonanie zamówienia .
    Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 10 tygodni od daty podpisania umowy/zlecenia z Zamawiającym.
  4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

    Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

  5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

    Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:Wojciech Kloc, tel., 791 147 666, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl Robert Strzelecki, tel. 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

  6. Dokumenty składające się na ofertę.
    6.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
    6.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2
  7. Okres związania ofertą.
    Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
  8. Sposób przygotowania ofert.
    8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
    8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
    8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
    8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
    8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
    8.6. Ofertę należy składać:
     

    a) w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl do dnia: 19.03.2021 do godziny: 12:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać oddzielnym mailem w dniu 19.03.2021 w godzinach: 12:10 – 12:30.

    lub

    b) w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy Uczniowskiej 16 na II piętrze do dnia 19.03.2021 r. do godziny 12:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

    “INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

    Ul. Uczniowska 16
    58-306 Wałbrzych

    i opisana:

    Oferta na wykonanie usługi pn.: 
    „Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia awaryjnego
    ewakuacyjnego dla
    budynku „F” na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego”

  9. Wybór oferenta

    Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

  10. Warunki uzupełniające.
    10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
    10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:

    • złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
    • gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie
      Zamówienia,
    • wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a
      czego nie można
      było wcześniej przewidzieć,

    10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
    10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

  11. Wykaz Załączników i Formularzy
    1. Formularz nr 1 – Informacje o Oferencie.
    2. Formularz nr 2 – Formularz Oferty.
    3. Załącznik nr 1 – wyciąg z instrukcji bezpieczeństwa pożarowego
    4. Załącznik nr 2 – aktualny rozkład pomieszczeń