Zapytanie ofertowe – „Na przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego obiektów będących własnością Spółki, zgodnie z Prawem Budowlanym art. 62 ust. 1 punkt 1) ppkt. a), b), c), zgodnie z art.62 ust. 1 punkt 2) oraz zgodnie z art. 62 ust. 1 punkt 3)”.

Zapytanie ofertowe – „Na przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego obiektów będących własnością Spółki, zgodnie z Prawem Budowlanym art. 62 ust. 1 punkt 1) ppkt. a), b), c), zgodnie z art.62 ust. 1 punkt 2) oraz zgodnie z art. 62 ust. 1 punkt 3)”.

1. Nazwa i adres Zamawiającego

1.1. Zamawiający

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

2.1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie:

2.1.1. okresowej kontroli zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) Prawa Budowlanego polegający na sprawdzeniu stanu technicznego:

a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,

b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,

c) instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych);

2.1.2. okresowej kontroli zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2) Prawa Budowlanego:

w zakresie okresowej pięcioletniej kontroli sprawdzenia stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, bez badania instalacji elektrycznej (odrębne zlecenie);

2.1.3. oraz okresowej kontroli zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 3) Prawa Budowlanego.

 

2.2. Protokół:

Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, w którym umieści m.in. informację: o nazwie firmy dokonującej kontroli, datę wykonania, datę następnej kontroli oraz imię i nazwisko osoby kontrolującej, oraz informacje o posiadanych uprawnieniach budowlanych osób przeprowadzających kontrolę.

2.3. Zawiadomienie PINB:

Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie złożenia zawiadomienia o przeprowadzonej kontroli do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo Budowlane.

2.4. Obiekty podlegające kontroli:

lp. Obiekt powierzchnia zabudowy (m2) instalacje zakres kontroli
1 Świdnicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 30 6109,77 – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;

– gazowa;

– separator ropopochodny

 

– art. 62 ust. 1 pkt. 2)

– art. 62 ust. 1 pkt. 3)

 

2 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 28 A 4758,00 – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;

– gazowa;

– separator ropopochodny

 

– art. 62 ust. 1 pkt. 3)

3 Dzierżoniowski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 15-17 3705,00 – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;

– gazowa;

– separator ropopochodny

– art. 62 ust. 1 pkt. 2)

– art. 62 ust. 1 pkt. 3)

4 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 19 4521,30 – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;

– gazowa;

– separator ropopochodny

– art. 62 ust. 1 pkt. 3)
5 Wałbrzyski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Uczniowska 34 6200,23 – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;

– gazowa;

– separator ropopochodny

– art. 62 ust. 1 pkt. 2)

– art. 62 ust. 1 pkt. 3)

6 Żarów Budynek mieszkalny z częścią biurową – Zamkowa 1 493,71 – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;
 – gazowa;
 – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c)

– art. 62 ust. 1 pkt. 2)

7 Świebodzicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala A 1770,89 – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;

– gazowa;

– separator ropopochodny

 – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c)

– art. 62 ust. 1 pkt. 2)

8 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala B i C 621,55 – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;
– gazowa;
 – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c)

– art. 62 ust. 1 pkt. 2)

9 hala produkcyjno – magazynowa z częścią  socjalną i techniczną – hala D 421,81 – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;
– gazowa;
 – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c)

– art. 62 ust. 1 pkt. 2)

10 hala magazynowa z częścią  socjalną – hala E 553,60 – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;
– gazowa;
 – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c)

– art. 62 ust. 1 pkt. 2)

11 hala produkcyjno – magazynowa z częścią  administracyjno – socjalną – hala F 855,00 – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;
– gazowa;
 – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c)

– art. 62 ust. 1 pkt. 2)

12 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G 7753,00 – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;

– gazowa;

– separator ropopochodny

 

– art. 62 ust. 1 pkt. 3)

13  budynek administracyjno – socjalny przy hali G 1430,00 – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;
– gazowa;
 – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c)
14 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala H 1989,41 – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;

– gazowa;

– separator ropopochodny

 – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c)
15 budynek magazynowy – bunkier 104-75 52,00 – wentylacja grawitacyjna  – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c)
16 budynek magazynowy – bunkier 104-80 52,00 – wentylacja grawitacyjna  – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c)

 

3. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia:

a) do05.2021 r. (dotyczy wszystkich obiektów wskazanych w tabeli z pkt. 2.4);

b) do 11.2021 r. (dotyczy obiektów kolejno lp. 1, 2, 3, 4, 5, 12 z tabeli w pkt. 2.4)

Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania kontroli.

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1

6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2

7. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

8. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

8.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

„Oferta – Przeglądy budowlane”

w terminie do 14 kwietnia 2021 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 14 kwietnia 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

8.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 14 kwietnia 2021 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

Na przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego obiektów będących własnością Spółki, zgodnie z Prawem Budowlanym art. 62 ust. 1 punkt 1) ppkt. a), b), c), zgodnie z art.62 ust. 1 punkt 2) oraz zgodnie z art. 62 ust. 1 punkt 3)”.

9. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

10. Warunki uzupełniające.

10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

Załączniki:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu