Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. „Wykonanie ściany działowej z płyt warstwowych w hali A w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38”
Dział Inwestycji i Rozwoju Wałbrzych, 1 października 2025 r.
Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.
„Wykonanie ściany działowej z płyt warstwowych w hali A w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38”
1. Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie ściany działowej z płyt warstwowych w hali A w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38, zgodnie z poniższym zakresem i warunkami:
- Uszczelnienie istniejącej przegrody z blachy trapezowej przy posadzce, pod dźwigarem, pod blachą trapezową, przejść instalacji i otworów po wkrętach
- Uzupełnienie istniejącej ryglówki
- Wykonanie szczelnej ściany z płyt warstwowych gr. 80 mm z wypełnieniem z PIR. Długość ściany: 52,93 m. Wysokość ściany: 5.50 m. Kolor biały RAL 9010
- Transport 15 płyt warstwowych o długości 6,0 m z Dzierżoniowa do Świebodzic. Wykorzystanie płyt do wykonania ściany. Zamówienie pozostałych płyt w zakresie oferenta
- Wykonanie obróbek blacharskich oraz szczelnego wypełnienia pod blachą trapezową
- Utylizacja oraz wywóz odpadów
3. Termin realizacji zamówienia
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 3 miesięcy od podpisania Umowy lub Zlecenia.
4. Miejsce wykonania zamówienia
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, powiat świdnicki, adres: 58‑160 Świebodzice, ul. Wałbrzyska 38 Hala A.
5. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
6. Dostawa i rozładunek materiałów. Utylizacja odpadów
Dostawę i rozładunek materiałów i elementów zamówienia oraz wywóz oraz utylizację odpadów wykonuje Oferent na koszt własny.
7. Dokumenty składające się na ofertę
- Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta – stanowiący załącznik nr 1 do zapytania
- Wypełnione oświadczenie wykonawcy – stanowiące załącznik nr 2 do zapytania
8. Okres związania ofertą
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Cena oraz waluta oferty
Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.
10. Gwarancja jakości
10.1. Wykonawca (Oferent) udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany Przedmiot Zamówienia na okres 24 miesięcy od daty odbioru końcowego bez usterek i wad
10.2. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku zapytania ofertowego o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej (ceny oferty łącznie z podatkiem VAT w wysokości obowiązującej w dniu składania ofert) podanej w Formularzu oferty. Walutę zabezpieczenia stanowi złoty polski.
10.3. Zamawiający zatrzyma z wynagrodzenia Wykonawcy (Oferenta) zabezpieczenie należytego wykonania umowy na czas trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady.
11. Sposób przygotowania oferty
- Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
- Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
- Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
12. Terminy i forma składania ofert
12.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w tytule wiadomości wpisując:
„Wykonanie ściany działowej z płyt warstwowych w hali A w Świebodzicach”
w terminie do 21 października 2025 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w tym samym dniu w godzinach: 10:10 – 10:30.
12.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 21 października 2025 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul .Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie zamówienia pod nazwą:
„Wykonanie ściany działowej z płyt warstwowych w hali A w Świebodzicach”
13. Negocjacje
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
14. Kryteria oceny oferty
Oferty będą oceniane na podstawie kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.
Lp | Oznaczenie | Kryterium | Waga punktowa przypisana do poszczególnych kryteriów oceny ofert |
1 | A | Cena | 100 pkt |
Opis sposobu przyznawania punktacji w kryterium oceny ofert:
Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:
„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt
15. Wybór oferenta
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
16. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Jacek Lipicki, tel. (+48) 537 980 908, jacek.lipicki@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
17. Informacje uzupełniające
17.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
17.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
17.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
17.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
18. Wykaz Załączników i Formularzy