Zapytanie ofertowe – „Wykonanie ogrodzenia panelowego na terenie Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Strefowej 5A w Świebodzicach. ”


1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie ogrodzenia wokół instalacji fotowoltaicznej wraz z furtką wejściową, zgodnie z poniższym zakresem:

Zakres prac:

– wykopy pod fundamenty słupków wraz z utylizacją urobku,

– wykonanie fundamentów betonowych pod słupki wraz z montażem słupków (montaż słupków w terenie zielonym),

– montaż kompletnego ogrodzenia panelowego o długości ok. 80 mb,

– montaż furtki wejściowej,

– po stronie Zleceniobiorcy jest dostarczenie wszystkich materiałów a także koszty transportu i utylizacji,

– lokalizacja ogrodzenia została pokazana w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego,

– okres gwarancji na wykonane prace: 24 miesiące,

– rozliczenie prac nastąpi powykonawczo, w oparciu o faktyczną ilość metrów bieżących wykonanego ogrodzenia

Specyfikacja ogrodzenia:

– ogrodzenie panelowe ocynkowane o wysokości ok. 1,53 m (bez podmurówki),

– średnica drutu ogrodzeniowego min. fi 3,5; oczko proste 50 mm x 200 mm, oczko małe 50 mm x 50 mm,

– słupki ogrodzeniowe z profili o wymiarach min. 40 mm x 60 mm zagłębione w fundamencie na min. 700 mm (głębokość fundamentu min. 800mm),

– furtka wejściowa o szerokości 1,0 m, zamykana na klucz + klamka, dostosowana do ogrodzenia o wysokości ok.1,53 m (lokalizacja furtki do uzgodnienia z zamawiającym),

– wszystkie w/w elementy ocynkowane.

3. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 8 tygodni od podpisania umowy/zlecenia z Zamawiającym.

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Dagmara Komendera, tel. 691 324 666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

6. .Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1

6.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2

7. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

8. Sposób przygotowania ofert.

8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.

8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.

8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

9. Terminy składania ofert. 

a) w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl do dnia: 09.2021 r. do godziny: 12:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać oddzielnym mailem w dniu 20.09.2021 r. w godzinach: 12:10 – 12:30.

lub

b) w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

Ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.: 
„Wykonanie ogrodzenia panelowego na terenie Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Strefowej 5A. ”

10. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka, w której oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie zakresu zapytania ofertowego.

11. Warunki uzupełniające.

11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

11.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:

11.2.1. złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
11.2.2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
11.2.3. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,

11.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

12. Wykaz Załączników i Formularzy

1. Formularz nr 1 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2. Formularz nr 2 – Formularz Oferty
3. Załącznik nr 1 – Lokalizacja ogrodzenia