Uproszczone zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. „Prace remontowo – naprawcze świetlików zlokalizowanych na dachu hali położonej na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego ul. Uczniowska 34.”

Wałbrzych, dnia 09.03.2023 r.

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Informuję, iż wyniku przeprowadzonego zamówienia, którego treść
umieszczona była m.in. na stronie internetowej Spółki –
„Prace remontowo – naprawcze świetlików zlokalizowanych na dachu hali położonej na
terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego ul. Uczniowska 34”, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
TECH-PLAST Sp. z o.o.
Kiełpiny 98D
64-232 Kiełpiny

 


Dział Inwestycji i Rozwoju/Zarządzania Mieniem

Wałbrzych dnia 12.01.2023 r.

 

Uproszczone zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.
„Prace remontowo – naprawcze  świetlików zlokalizowanych na dachu hali położonej na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego ul. Uczniowska 34.”

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie prac remontowo-naprawczych świetlików zlokalizowanych na hali przy ul. Uczniowskiej 34 w Wałbrzychu, który powinien obejmować w szczególności:

a) Demontaż istniejącego pokrycia świetlików z płyt poliwęglanowych wraz z transportem zdemontowanego materiału z dachu;

b) Utylizację zdemontowanego materiału;

c) Wymianę pokrycia świetlików we wszystkich 30 szt. pasm o wymiarach 2,55 x 7,08 m. Nowe płyty poliwęglanowe powinny być o grubości 10 mm, mleczne o współczynniku K=2,55 W/m2

d) Prace powinny obejmować również wymianę śrub z podkładkami z warstwą EPDM (nierdzewnymi) oraz uszczelki;

3. Termin wykonania zamówienia

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia tj. do 16 tygodni od podpisania Umowy/Zlecenia.

4. Miejsce wykonania zamówienia

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, powiat wałbrzyski, adres: 58‑306 Wałbrzych ul. Uczniowska 34.

5. Dostawa i rozładunek materiałów

Dostawę i rozładunek materiałów i elementów zamówienia dokonuje Oferent na koszt własny.

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz nr 1 – Formularz oferty;

6.2. Wypełnione formularz nr 2 – Oświadczenie wykonawcy.

7. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

8. Cena oraz waluta oferty

Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.

9. Gwarancja jakości

Okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 5 lat.

10. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

11. Sposób przygotowania oferty

11.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.

11.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.

11.3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.

11.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

11.5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

12. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

12.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

„Remont świetlików”

w terminie do 03 lutego 2023 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 03 lutego 2023 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

lub

12.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 03 lutego 2023 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

„Prace remontowo – naprawcze  świetlików zlokalizowanych na dachu hali położonej na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego ul. Uczniowska 34.”

13. Negocjacje

Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

14. Kryteria oceny oferty oraz informacje o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty. Wybór oferenta.

Głównym kryterium oceny ofert jest kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.

Lp Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana
do poszczególnych kryteriów oceny ofert
1 A Cena 100 pkt

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert:

Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:

„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta,  która otrzyma największą ilość punktów.

15. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Dagmara Komendera, tel.(+48) 691 324 666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

16. Warunki uzupełniające.

16.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

16.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:

    • złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert;
    • gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia;
    • gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

16.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

16.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

17. Wykaz Załączników i Formularzy

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty,
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie wykonawcy,
  3. Załącznik nr 1 – Dokumentacja powykonawcza świetlików.