Zapytanie ofertowe – „Wykonanie prac naprawczych ściany murowanej między halą a biurowcem przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie na terenie Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego.”

  1. Nazwa i adres Zamawiającego
    „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
    ul. Uczniowska 16
    58-306 Wałbrzych
    tel. (+48) 74 646 25 70,
    e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
    www.ipdevelopment.pl
  1. Opis Przedmiotu Zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie prac naprawczych ściany murowanej między halą a biurowcem obejmujących:
    a) Naprawa pęknięć ściany murowanej (dwa zewnętrzne pola, każde o powierzchni 7,76 m x 4,50 m = 35m2);
    b) Należy zastosować technologię naprawy:
    – usunięcie/skucie tynku po długości rysy na szerokość około 60 cm,
    – zbrojenie poprzeczne w bruzdach co około 30 cm, długość prętów min. 60 cm, zbrojenie prętami stalowymi żebrowanymi fi 8 mm, wypełnienie bruzdy zaprawą naprawczą,
    – odtworzenie tynku wraz z siatką zbrojącą (z włókna szklanego lub stalową) o szerokości około 60 cm po długości pęknięcia,
    – gruntowanie i dwukrotne malowanie ściany w zakresie do ustalenia na wizji lokalnej,
    c) Prace porządkowe po przeprowadzonych robotach wraz z utylizacją powstałych odpadów.
  2. Termin realizacji zamówienia.
    Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do ustalenia, jednak nie później niż do 30.11.2025r.
  1. Termin i forma składania ofert.
    Oferty należy składać:
    4.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:
    „Wykonanie prac naprawczych ściany murowanej – DPP.”
    w terminie do 08 września 2025 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 08 września 2025 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.
    lub
    4.2. W wersji papierowej w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 08 września 2025 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
    “INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
    Uczniowska 16
    58-306 Wałbrzych
    i opisana:
    Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:
    „Wykonanie prac naprawczych ściany murowanej między halą a biurowcem przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie na terenie Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego.”
  1. Kryteria oceny ofert.
    Oferty będą oceniane na podstawie kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.

    Lp. Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana
    do poszczególnych kryteriów oceny ofert
    1 A Cena 100 pkt

    Opis sposobu przyznawania punktacji w kryterium oceny ofert:
    Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:
    „A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt

    Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta,  która otrzyma największą ilość punktów.

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
    Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
    Jacek Lipicki, tel. (+48) 537-980-908, jacek.lipicki@ipdevelopment.pl
    Dagmara Komendera, tel. (+48) 691-324-666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
  1. Dokumenty składające się na ofertę.
    • 7.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
    • 7.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
    • 7.3. Aktualny odpis/wydruk z KRS lub CEIDG, lub inny dokument potwierdzający możliwość wykonywania usług przewidzianych w tym zapytaniu ofertowym.
    • 7.4. Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy.
  1. Okres związania ofertą.
    Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
  1. Wybór oferenta
    Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
  1. Informacje uzupełniające.
    • 10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
    • 10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
      – złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert;
      – gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia;
      – gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
    • 10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    • 10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
  1. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
    Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

Załączniki:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu
  3. Załącznik nr 1 – zdjęcia