Zapytanie ofertowe – „Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych w obiekcie zlokalizowanym w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 19 na obszarze Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego – wymiana oświetlenia podstawowego.”

Zapytanie ofertowe – „Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych w obiekcie zlokalizowanym w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 19 na obszarze Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego – wymiana oświetlenia podstawowego.”

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70,

e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie prac instalacyjnych elektrycznych w budynku zlokalizowanym w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 19, przy uwzględnieniu następujących prac i założeń:

a) Demontaż istniejących opraw oświetlenia podstawowego (oprawy typu highbay)
i przekazanie ich Zamawiającemu (utylizacja opraw po stronie Zamawiającego);

b) Dostawa i montaż nowych opraw energooszczędnych LED (typu Kanlux HB PRO STRONG LED HI 150W NW) w miejscach powstałych po zdemontowaniu starych opraw ( wymiana 1:1 ). Obecna wysokość montażu opraw ok. 4,50 m. Do montażu nowych opraw można wykorzystać istniejącą infrastrukturę tj. koryta, okablowanie, puszki instalacyjne, etc.;

d) Podnośnik/ rusztowanie po stronie Oferenta;

e) Po zakończeniu prac należy wykonać niezbędne próby, sprawdzenia i pomiary przez upoważnione osoby w tym pomiar natężenia oświetlenia i równomierności oświetlenia.

f) W załączniku nr 1 do zapytania ofertowego załączono rzut hali objętej postepowaniem.

Oferent na podstawie w/w wymienionych punktów oraz wizji lokalnej musi przywidzieć wszelkie koszty i prace związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia.

3. Termin wykonania zamówienia

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia tj. do 6 tygodni od podpisania Umowy/Zlecenia.

4. Miejsce wykonania zamówienia

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, powiat dzierżoniowski, adres: 58-200 Dzierżoniów, ul. Strefowa 19, najemca firma Franklin Products.

5. Dostawa i rozładunek materiałów

Dostawę i rozładunek materiałów i elementów zamówienia dokonuje Oferent na koszt własny.

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1

6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2

6.3. Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy.

7. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

8. Cena oraz waluta oferty

Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.

9. Gwarancja jakości

Okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi minimum 36 miesięcy.

10. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

11. Sposób przygotowania oferty

    • 11.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
    • 11.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
    • 11.3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
    • 11.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
    • 11.5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

12. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

12.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

„Wymiana oświetlenia DPP”

w terminie do 13 czerwiec 2025 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 13 czerwiec 2025 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

lub

12.2. W wersji papierowej w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 13 czerwiec 2025 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

„Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych w obiekcie zlokalizowanym w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 19 na obszarze Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego – wymiana oświetlenia podstawowego.”

13. Negocjacje

Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

14. Kryteria oceny oferty oraz informacje o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty. Wybór oferenta.

Głównym kryterium oceny ofert jest kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.

Lp Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana
do poszczególnych kryteriów oceny ofert
1 A Cena 100 pkt

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert:

Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:

„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta,  która otrzyma największą ilość punktów.

15. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Dagmara Komendera, tel. (+48) 691-324-666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
Arkadiusz Kawałko, tel. (+48) 605-615-503, arkadiusz.kawalko@ipdevelopment.pl

16. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

17. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania

17.1. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku zapytania ofertowego o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej (ceny oferty łącznie z podatkiem VAT w wysokości obowiązującej w dniu składania ofert) podanej w Formularzu oferty. Walutę zabezpieczenia stanowi złoty polski.

17.2. Zamawiający zatrzyma z wynagrodzenia Wykonawcy (Oferenta) zabezpieczenie należytego wykonania umowy na czas trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady.

17.3. Wykonawca (Oferent) udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany Przedmiot Zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego bez usterek i wad.

18. Warunki uzupełniające.

18.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

18.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:

    •  złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert;
    • gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia;
    • gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

18.4. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

18.5. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

19. Wykaz Załączników i Formularzy

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty,
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie wykonawcy,
  3. Załącznik nr 1 – dokumentacja rysunkowa hali