Zapytanie ofertowe – „Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych w obiekcie zlokalizowanym w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 19 na obszarze Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego – wymiana oświetlenia podstawowego.”
Zapytanie ofertowe – „Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych w obiekcie zlokalizowanym w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 19 na obszarze Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego – wymiana oświetlenia podstawowego.”
1. Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70,
e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie prac instalacyjnych elektrycznych w budynku zlokalizowanym w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 19, przy uwzględnieniu następujących prac i założeń:
a) Demontaż istniejących opraw oświetlenia podstawowego (oprawy typu highbay)
i przekazanie ich Zamawiającemu (utylizacja opraw po stronie Zamawiającego);
b) Dostawa i montaż nowych opraw energooszczędnych LED (typu Kanlux HB PRO STRONG LED HI 150W NW) w miejscach powstałych po zdemontowaniu starych opraw ( wymiana 1:1 ). Obecna wysokość montażu opraw ok. 4,50 m. Do montażu nowych opraw można wykorzystać istniejącą infrastrukturę tj. koryta, okablowanie, puszki instalacyjne, etc.;
d) Podnośnik/ rusztowanie po stronie Oferenta;
e) Po zakończeniu prac należy wykonać niezbędne próby, sprawdzenia i pomiary przez upoważnione osoby w tym pomiar natężenia oświetlenia i równomierności oświetlenia.
f) W załączniku nr 1 do zapytania ofertowego załączono rzut hali objętej postepowaniem.
Oferent na podstawie w/w wymienionych punktów oraz wizji lokalnej musi przywidzieć wszelkie koszty i prace związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia.
3. Termin wykonania zamówienia
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia tj. do 6 tygodni od podpisania Umowy/Zlecenia.
4. Miejsce wykonania zamówienia
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, powiat dzierżoniowski, adres: 58-200 Dzierżoniów, ul. Strefowa 19, najemca firma Franklin Products.
5. Dostawa i rozładunek materiałów
Dostawę i rozładunek materiałów i elementów zamówienia dokonuje Oferent na koszt własny.
6. Dokumenty składające się na ofertę.
6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
6.3. Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy.
7. Okres związania z ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
8. Cena oraz waluta oferty
Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.
9. Gwarancja jakości
Okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi minimum 36 miesięcy.
10. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
11. Sposób przygotowania oferty
-
- 11.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
- 11.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
- 11.3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
- 11.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
- 11.5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
12. Terminy składania ofert.
Oferty należy składać:
12.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:
„Wymiana oświetlenia DPP”
w terminie do 13 czerwiec 2025 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 13 czerwiec 2025 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.
lub
12.2. W wersji papierowej w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 13 czerwiec 2025 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:
„Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych w obiekcie zlokalizowanym w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 19 na obszarze Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego – wymiana oświetlenia podstawowego.”
13. Negocjacje
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
14. Kryteria oceny oferty oraz informacje o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty. Wybór oferenta.
Głównym kryterium oceny ofert jest kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.
Lp | Oznaczenie | Kryterium | Waga punktowa przypisana do poszczególnych kryteriów oceny ofert |
1 | A | Cena | 100 pkt |
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert:
Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:
„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
15. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Dagmara Komendera, tel. (+48) 691-324-666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
Arkadiusz Kawałko, tel. (+48) 605-615-503, arkadiusz.kawalko@ipdevelopment.pl
16. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
17. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania
17.1. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku zapytania ofertowego o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej (ceny oferty łącznie z podatkiem VAT w wysokości obowiązującej w dniu składania ofert) podanej w Formularzu oferty. Walutę zabezpieczenia stanowi złoty polski.
17.2. Zamawiający zatrzyma z wynagrodzenia Wykonawcy (Oferenta) zabezpieczenie należytego wykonania umowy na czas trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady.
17.3. Wykonawca (Oferent) udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany Przedmiot Zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego bez usterek i wad.
18. Warunki uzupełniające.
18.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
18.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
-
- złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert;
- gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia;
- gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
18.4. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
18.5. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
19. Wykaz Załączników i Formularzy