Zapytanie ofertowe – „Wykonanie prac naprawczych elewacji na biurowcu przy ul. Towarowej 28a w Świdnicy na terenie Świdnickiego Parku Przemysłowego.”
Zapytanie ofertowe – „Wykonanie prac naprawczych elewacji na biurowcu przy ul. Towarowej 28a w Świdnicy na terenie Świdnickiego Parku Przemysłowego.”
1. Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70,
e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie prac naprawczych elewacji obejmujących:
a) Zdjęcie odparzonego tynku wraz z siatką na całej długości biurowca na wysokość około 50 cm (do górnej krawędzi parapetu okna) powierzchnia około 25 m2;
b) Odtworzenie nowej warstwy siatki z klejem i tynkiem mozaikowym (typu marmolit, kolor grafitowy);
c) Zabezpieczenie kostki betonowej przed zabrudzeniem;
d) Demontaż blaszanych żaluzji zamontowanych między oknami piętra;
e) Wykonanie izolacji przeciwwodnej na całej powierzchni pod żaluzjami;
f) Ponowny montaż żaluzji;
g) Należy przewidzieć pracę podnośnika;
h)Prace porządkowe po przeprowadzonych robotach wraz z utylizacją powstałych odpadów.
3. Termin realizacji zamówienia.
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do ustalenia, jednak nie później niż do 31.08.2025r.
4. Termin i forma składania ofert.
Oferty należy składać:
4.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:
„Wykonanie prac naprawczych elewacji na biurowcu.”
w terminie do 30 czerwca 2025 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 30 czerwca 2025 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.
lub
4.2. W wersji papierowej w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 30 czerwca 2025 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:
„Wykonanie prac naprawczych elewacji na biurowcu przy ul. Towarowej 28a w Świdnicy na terenie Świdnickiego Parku Przemysłowego.”
5. Kryteria oceny ofert.
Oferty będą oceniane na podstawie kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.
Lp. | Oznaczenie | Kryterium | Waga punktowa przypisana do poszczególnych kryteriów oceny ofert |
1 | A | Cena | 100 pkt |
Opis sposobu przyznawania punktacji w kryterium oceny ofert:
Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:
„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Dagmara Komendera, tel. (+48) 691-324-666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
7. Dokumenty składające się na ofertę.
7.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
7.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
7.3. Aktualny odpis/wydruk z KRS lub CEIDG, lub inny dokument potwierdzający możliwość wykonywania usług przewidzianych w tym zapytaniu ofertowym.
7.4. Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy.
8. Okres związania ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
9. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
10. Informacje uzupełniające.
10.1 Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
- złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert;
- gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia;
- gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
11. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
Załączniki: