Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. „Wykonanie ściany działowej z płyt warstwowych w hali A w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38”

Dział Inwestycji i Rozwoju                                                                                             Wałbrzych, 1 października 2025 r.

Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.
„Wykonanie ściany działowej z płyt warstwowych w hali A w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38”

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie ściany działowej z płyt warstwowych w hali A w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38, zgodnie z poniższym zakresem i warunkami:

  1. Uszczelnienie istniejącej przegrody z blachy trapezowej przy posadzce, pod dźwigarem, pod blachą trapezową, przejść instalacji i otworów po wkrętach
  2. Uzupełnienie istniejącej ryglówki
  3. Wykonanie szczelnej ściany z płyt warstwowych gr. 80 mm z wypełnieniem z PIR. Długość ściany: 52,93 m. Wysokość ściany: 5.50 m. Kolor biały RAL 9010
  4. Transport 15 płyt warstwowych o długości 6,0 m z Dzierżoniowa do Świebodzic. Wykorzystanie płyt do wykonania ściany. Zamówienie pozostałych płyt w zakresie oferenta
  5. Wykonanie obróbek blacharskich oraz szczelnego wypełnienia pod blachą trapezową
  6. Utylizacja oraz wywóz odpadów

3. Termin realizacji zamówienia

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 3 miesięcy od podpisania Umowy lub Zlecenia.

4. Miejsce wykonania zamówienia

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, powiat świdnicki, adres: 58‑160 Świebodzice, ul. Wałbrzyska 38 Hala A.

5. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

6. Dostawa i rozładunek materiałów. Utylizacja odpadów

Dostawę i rozładunek materiałów i elementów zamówienia oraz wywóz oraz utylizację odpadów wykonuje Oferent na koszt własny.

7. Dokumenty składające się na ofertę

  • Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta – stanowiący załącznik nr 1 do zapytania
  • Wypełnione oświadczenie wykonawcy – stanowiące załącznik nr 2 do zapytania

8. Okres związania ofertą

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

9. Cena oraz waluta oferty

Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.

10. Gwarancja jakości

10.1. Wykonawca (Oferent) udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany Przedmiot Zamówienia na okres 24 miesięcy od daty odbioru końcowego bez usterek i wad

10.2. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku zapytania ofertowego o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej (ceny oferty łącznie z podatkiem VAT w wysokości obowiązującej w dniu składania ofert) podanej w Formularzu oferty. Walutę zabezpieczenia stanowi złoty polski.

10.3. Zamawiający zatrzyma z wynagrodzenia Wykonawcy (Oferenta) zabezpieczenie należytego wykonania umowy na czas trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady.

11. Sposób przygotowania oferty

  1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania
  2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
  3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
  4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
  5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

12. Terminy i forma składania ofert

12.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w tytule wiadomości wpisując:

„Wykonanie ściany działowej z płyt warstwowych w hali A w Świebodzicach”

w terminie do 21 października 2025 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w tym samym dniu w godzinach: 10:10 – 10:30.

12.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 21 października 2025 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul .Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie zamówienia pod nazwą:

„Wykonanie ściany działowej z płyt warstwowych w hali A w Świebodzicach”

13. Negocjacje

Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

14. Kryteria oceny oferty

Oferty będą oceniane na podstawie kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.

Lp Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana
do poszczególnych kryteriów oceny ofert
1 A Cena 100 pkt

Opis sposobu przyznawania punktacji w kryterium oceny ofert:

Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:

„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt

15. Wybór oferenta

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą ilość punktów.

16. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Jacek Lipicki, tel. (+48) 537 980 908, jacek.lipicki@ipdevelopment.pl

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

17. Informacje uzupełniające

17.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

17.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

17.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

17.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

18. Wykaz Załączników i Formularzy

  1. Załącznik nr 1 – Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Załącznik nr 2 – Formularz nr 2 – Oświadczenie wykonawcy
  3. Załącznik nr 3 – Rzut i przekrój hali A
  4. Załącznik nr 4 – Dokumentacja fotograficzna

Zapytanie ofertowe – „Realizacja kompleksowej usługi odśnieżania dachów oraz terenów utwardzonych na obiektach i obszarach będących własnością Spółki.”

Zapytanie ofertowe – „Realizacja kompleksowej usługi odśnieżania dachów oraz terenów utwardzonych na obiektach i obszarach będących własnością Spółki.”       

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

2.1. Przedmiotem Zamówienia jest:

a) Usługa odśnieżania terenów utwardzonych zgodnie z tabelą nr 1, na warunkach i obowiązkach:

  • odśnieżanie mechaniczne i ręczne (w razie potrzeby) wraz ze zwalczaniem skutków gołoledzi poprzez posypanie śliskiej nawierzchni piaskiem/solą;
  • obowiązkiem oferenta będzie monitorowanie warunków atmosferycznych, przekazanie zgłoszenia o potrzebie interwencji do Zamawiającego (dopuszczalna forma: telefoniczna, sms, e-mail), wykonanie usługi odśnieżania po akceptacji zgłoszenia (dopuszczalna forma: telefoniczna, sms, e-mail);
  • lub na każdorazowe zgłoszenie przez Zamawiającego o potrzebie podjęcia interwencji usługi odśnieżaniu oferent będzie zobowiązany do rozpoczęcia prac mających na celu wykonanie Zlecenia  w ciągu 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia i ich zakończenia w ciągu 4 godzin lub/i zakończenia do godziny 6:00 rano w przypadku intensywnych opadów w nocy;

Tabela nr 1:

Lp. Obszar Obiekt Zakres Ilość [m2] Termin obowiązywania umowy
1 Świdnicki Park Przemysłowy Hala przy ul. Towarowa 30 droga dojazdowa do hali około 1400 m2; 01.12.2025 – 15.03.2026
droga wokół hali, place manewrowe około 5800 m2;
parking około 740 m2;
chodniki wraz ze schodami i strefą wejściową do biurowca około 550 m2;
           
2 Świebodzicki Park Przemysłowy a) Hala A przy ul. Wałbrzyskiej 38 drogi około 7975 m2; 01.12.2025 – 15.03.2026
b) Hala B i C przy ul. Wałbrzyskiej 38
c) Hala D przy ul. Wałbrzyskiej 38
d) Hala E przy ul. Wałbrzyskiej 38
e) Hala F przy ul. Wałbrzyskiej 38
f)  Hala G przy ul. Wałbrzyskiej 38 parkingi, place manewrowe około 4683 m2;
h)Hala H przy ul. Wałbrzyskiej 38 chodniki wraz z strefą wejściową do biurowców około 752 m2;
           
3 Świebodzicki Park Biznesu „Inkubator” Hala przy ul. Strefowej 5a w Świebodzicach drogi wewnętrzne, place manewrowe około 3953 m2; 01.12.2025 – 15.03.2026
parkingi około 706 m2;
chodniki około 270 m2;
           
4 Wałbrzyski Park Przemysłowy Hala przy ul. Uczniowskiej 34 w Wałbrzychu drogi wewnętrzne, place manewrowe, doki około 9270 m2; 01.12.2025 – 15.03.2026
parkingi około 1643 m2;
chodniki około 250 m2;
           
5 Osiedle Tęczowe Osiedle przy ul. Orzechowa i Brzoskwiniowa drogi około 4459 m2 01.12.2025 – 15.03.2026
chodniki około 4134 m2

 

b) Usługa odśnieżania dachów obiektów zgodnie z tabelą nr 2, na warunkach:

  • odśnieżanie dachów pokrytych membraną PCV;
  • oferent będzie zobowiązany do rozpoczęcia prac mających wykonanie Zlecenia w ciągu min. 6 do max. 8 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia i ich zakończenia w ciągu 24 godzin;
  • w wyjątkowych sytuacjach, w przypadku niestandardowych opadów tj. przekraczających 0,5m/24h, będzie możliwość wydłużenia czasu zakończenia odśnieżania;
  • oferent każdorazowo z odśnieżania dachów będzie zobowiązany do sporządzenia raportu z przeprowadzonych prac;

Tabela nr 2:

Lp. Obszar Obiekt Zakres Ilość [m2] Termin obowiązywania umowy
1 Świdnicki Park Przemysłowy Hala przy ul. Towarowa 30 dach hali + biurowca + budynek techniczny (membrana PCV) około 8080 15.12.2025 – 15.03.2026
           
2 Dzierżoniowski Park Przemysłowy Hala przy ul. Strefowa 17 (tylko część dachu BROEN) dach hali + biurowca (membrana PCV) około 2350 15.12.2025 – 15.03.2026
3 Hala przy ul. Strefowa 19 (dach FRANLKIN oraz BROEN) dach hali + biurowca (membrana PCV) około 4500
4 Hala przy ul. Strefowa 21 dach hali + biurowca (membrana PCV) około 5700
           
5 Wałbrzyski Park Przemysłowy Hala przy ul. Uczniowska 34 dach hali + biurowca + budynku technicznego ( membrana PCV) około 5600 15.12.2025 – 15.03.2026
           
6 Świebodzicki Park Przemysłowy Hala A przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali A (membrana PCV) około 1700 15.12.2025 – 15.03.2026
7 Hala B i C przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali B + C (membrana PCV, papa) około 650
8 Hala D przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali D (membrana PCV) około 400
9 Hala E przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali E (membrana PCV, papa) około 550
10 Hala F przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali F ( papa) około 850
11 Hala G przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali G (membrana) około 7600
12 Hala H przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali H (membrana) około 1800
           
13 Inkubator Hala Inkubator przy ul. Strefowej 5a w Świebodzicach Dach hali (membrana) około 5800 15.12.2025 – 15.03.2026

3. Okres realizacji Zamówienia.

3.1. Dla terenów utwardzonych

a) Umowa zostaje zawarta na czas oznaczony i obowiązuje od dnia skierowania pierwszego zlecenia do Oferenta, ale nie wcześniej niż od 01.12.2025 r. do dnia 15.03.2026 r.

b) W przypadku potrzeby odśnieżania po za terminem wskazanym powyżej obowiązuje stawka za jednorazowe odśnieżanie.

3.2. Dla dachów.

a) Umowa zostaje zawarta na czas oznaczony i obowiązuje od 15.12.2025 r. do 15.03.2026 r.

4. Cena zamówienia.

Prosimy o wycenę poszczególnych lokalizacji osobno, ponieważ Spółka dopuszcza możliwość zlecenia prac na poszczególnych obiektach różnym oferentom.

a) ODŚNIEŻANIE TERENÓW UTWARDZONYCH – załącznik nr 1 – wzór Umowy;

  • Cena ryczałtowa za miesiąc w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia skierowania pierwszego zlecenia do Oferenta, ale nie wcześniej niż od 01.12.2025 r. do dnia 15.03.2026 r.;
  • Cena za jednorazowe zlecenie odśnieżania terenów utwardzonych poza w/w terminami;

b) ODŚNIEŻANIE DACHÓW – załącznik nr 2 – wzór Umowy

  • Cena za gotowość do podjęcia się usługi odśnieżania dachów w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, kwota jednorazowa za czas związania umową w okresie od 15.12.2025 r. do 15.03.2026 r.;
  • Cena za jednorazową usługę odśnieżania dachów w przypadku takiej potrzeby;

5. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny.

6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:     Dagmara Komendera, tel. 691-324-666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

7. Dokumenty składające się na ofertę.

7.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1;

7.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz 2.

8. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

9. Sposób przygotowania ofert.

9.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postepowania.

9.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.

9.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

9.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

9.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

10. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

10.2. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl  tytułem:

„Odśnieżanie” w terminie do 08 października 2025 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 08 października 2025 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

10.3. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

„Realizacja usługi odśnieżania dachów oraz terenów utwardzonych na obiektach i obszarach będących własnością Spółki.”                                                                                                                                                            

11. Warunki uzupełniające.

11.1. Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

11.2. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

11.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

11.4. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

11.5. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia. 

12. Wykaz Załączników i Formularzy

12.1. Formularz nr 1 – Formularz oferty,

12.2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

12.3. Załącznik nr 1 – Wzór umowy na odśnieżanie terenów,

12.4. Załącznik nr 2 – Wzór umowy na odśnieżanie dachów,

12.5. Załącznik nr 3 – Mapy z zaznaczonymi zakresami.        

Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. „Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej w hali na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego przy ul. Uczniowskiej 34.”

Dział Inwestycji i Rozwoju                                                                      Wałbrzych dnia 18.09.2025 r.

Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.
„Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej w hali na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego przy ul. Uczniowskiej 34.”

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej w hali na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego ul. Uczniowska 34, zgodnie z poniższym zakresem:

a) Wykonanie nowego odcinka wodociągu z rur PE DN80 zasilającego hydrofornię i wpięcie do istniejącej sieci wodociągowej DN160 mm – zgodnie z projektem technicznym stanowiącym Załącznik nr 1;

b) Zabudowa zestawu hydroforowego – zgodnie z projektem technicznym stanowiącym Załącznik nr 1;

c) Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej z rur stalowych łączonych na zacisk oraz zabudowanie hydrantów HP52 – zgodnie z projektem technicznym stanowiącym Załącznik nr 1;

d) Wykonanie dodatkowego oświetlenia awaryjnego nad nowymi hydrantami wraz z protokołem z pomiarów natężenia oświetlenia;

e) Skompletowanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej m.in. protokół z próby szczelności instalacji, protokół z wydajności hydrantów, dokumenty uruchomienia zestawu hydroforowego, pomiary elektryczne;

f) W terenach utwardzonych wykonanie sieci poprzez wykop otwarty
z odtworzeniem warstw podbudowy (m.in. stabilizacja) i warstwy wierzchniej
z kostki betonowej;

g) Przywrócenie terenów zielonych do stanu pierwotnego wraz z zasianiem trawy i ew. uzupełnieniem humusu;

h) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej instalacji zewnętrznej wraz z oznaczeniem wszystkich połączeń zgrzewanych na sieci wodociągowej;

i) Utylizację wszelkich odpadów powstałych w toku wykonywania robót;

j) Prace porządkowe.

3. Termin wykonania zamówienia

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy.

4. Miejsce wykonania zamówienia

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, powiat wałbrzyski, miasto Wałbrzych adres: 58‑306 Wałbrzych ul. Uczniowska 34.

5. Dokumenty składające się na ofertę.

5.1. Wypełniony formularz nr 1 – Formularz oferty;

5.2. Wypełnione formularz nr 2 – Oświadczenie wykonawcy.

5.3. Aktualny odpis/wydruk z KRS lub CEIDG, lub inny dokument potwierdzający możliwość wykonywania usług przewidzianych w tym zapytaniu ofertowym.

5.4. Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy.

6. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

7. Cena oraz waluta oferty

Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.

8. Gwarancja jakości

8.1 Wykonawca (Oferent) udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany Przedmiot Zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego bez usterek i wad

8.2 Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku zapytania ofertowego o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej (ceny oferty łącznie z podatkiem VAT w wysokości obowiązującej w dniu składania ofert) podanej w Formularzu oferty. Walutę zabezpieczenia stanowi złoty polski.

8.3 Zamawiający zatrzyma z wynagrodzenia Wykonawcy (Oferenta) zabezpieczenie należytego wykonania umowy na czas trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady.

9. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

10. Sposób przygotowania oferty

10.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.

10.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.

10.3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.

10.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

10.5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

11. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

11.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

„Instalacja hydrantowa WPP”

w terminie do 06 października 2025 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 06 października 2025 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

 lub

11.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 06 października 2025 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

„Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej w hali na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego przy ul. Uczniowskiej 34.”

12. Negocjacje

Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

13. Kryteria oceny oferty oraz informacje o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty. Wybór oferenta.

Głównym kryterium oceny ofert jest kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.

Lp Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana
do poszczególnych kryteriów oceny ofert
1 A Cena 100 pkt

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert:

Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:

„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta,  która otrzyma największą ilość punktów.

14. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel.(+48) 790 544 666, dariusz.gortych@ipdevelopment.pl

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

15. Warunki uzupełniające.

15.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

15.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:

    • złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert;
    • gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia;
    • gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

15.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

15.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

16. Wykaz Załączników i Formularzy

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty,
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie wykonawcy,
  3. Załącznik nr 1 –Projekt techniczny

Zapytanie ofertowe – „Przeprowadzenie okresowej – kontroli systemu ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów, zgodnie z Ustawą o charakterystyce energetycznej budynków art. 23.1.1) lit. a) i c)”.

Zapytanie ofertowe – „Przeprowadzenie okresowej – kontroli systemu ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów, zgodnie z Ustawą o charakterystyce energetycznej budynków art. 23.1.1) lit. a) i c)”.

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Zamawiający

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

2.1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli zgodnie z art. 23.1.1) lit. a) i c) Ustawy o charakterystyce energetycznej budynków w zakresie kontroli systemu ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów, zlokalizowanych na obiektach będących własnością Spółki.

2.3. Obiekty podlegające kontroli:

 

lp. Obiekt Rodzaj źródła Ilość kotłów Moc kotłów Powierzchnia ogrzewana (m2)
1 Świdnicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 28A Promiennik gazowy Mark Infra 22 kW (1 szt.), 16 szt. 22 kW * 16 szt. = 352 kW 4010,86
De Dietrich MCA 45 Q=40 kW (1 szt.), 4 szt. 40 kW * 4 szt = 160 kW 225,00 dla 1 kotła
2 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 30 Promiennik gazowy Winterwarm Q = 34,5 kW (1 szt.)
(hala środkowa)
16 szt. 34,5 Kw * 16 szt. = 552 kW 4518,00
Nagrzewnica gazowa Mark GSX 35, Q=34,9 kW (1 szt.)
(hale po prawej i lewej)
8 szt. 34,9 Kw * 8 szt. = 279,2 kW 2144,10
De Dietrich MCA 115 107 kW 2 szt. 115 kW + 130 kW =245 kW 526,00 dla 1 kotła
De Dietrich C230-130 Eco130 kW 1530,30 dla 2 kotła
3 +Dzierżoniowski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 17 Nagrzewnica gazowa Winterwarm Q= 34,5 kW (1 szt.) (stara część) 4 szt. 34,5 Kw * 4 szt. = 142 kW 1139,14
Nagrzewnica gazowa Robur Q = 20,6kW (1 szt.) 4 szt. 20,6 Kw * 4 szt. = 82,4 kW 959,00
De Dietrich MCA 115 107 kW (1 szt.) 1 szt. 114 kW 347,69
4 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 19 Promiennik gazowy Mark Infra 22 12 szt. 22 kW * 16 szt. = 264 kW 1332,6
Promiennik gazowy Mark Infra 38 4 szt. 38 kW * 4 szt. = 152 kW 1786,5
Brotje WGB 110 E 110 kW (1 szt.) 2 szt. 110 kW * 2 szt. = 220 kW 666,06
5 Świebodzicki Park Przemysłowy budynek administracyjno – socjalny przy hali G, ul. Wałbrzyska 38 Świebodzice Viessmann Vitoplex 100 PV1 400 kW (1 szt.) 1 szt. 400 kW 4230,00
6 budynek F, Świebodzice ul. Wałbrzyska 38 TERMET EcoCondens SILVER 25 kW (1 szt.) 2 szt. 25 kW * 2 szt. = 50 kW 722,51
7 Biznes Inkubator hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną, Świebodzice ul. Strefowa 5a nagrzewnica Robur Nest-R (1 szt.) Q=51,3 kW 10 szt. 51,3 kW * 10 szt. = 513 kW 3906,90
kocioł gazowy THISION L ECO 120 (1 szt.) 1 szt. 120 kW 1437,90

2.3. Protokół:

Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, w którym umieści m.in. informacje o: nazwie firmy dokonującej kontroli, dacie wykonania kontroli, dacie następnej kontroli, imię i nazwisko osoby kontrolującej oraz informacje o posiadanych uprawnieniach osób przeprowadzających kontrolę.

3. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 15.11.2025 r.

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Przed złożeniem oferty zalecane jest dokonać wizję lokalną w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1

6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2

7. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

8. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

8.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

„Oferta – Przeglądy systemu ogrzewania”

w terminie do 25 września 2025 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 25 września 2025 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

8.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 25 września 2025 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul .Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

„Przeprowadzenie okresowej – kontroli systemu ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów, zgodnie z Ustawą o charakterystyce energetycznej budynków art. 23.1.1) lit. a) i c)”.

9. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

10. Warunki uzupełniające.

10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

Załączniki:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

 

Zapytanie ofertowe – „Wykonanie prac naprawczych ściany murowanej między halą a biurowcem przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie na terenie Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego.”

  1. Nazwa i adres Zamawiającego
    „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
    ul. Uczniowska 16
    58-306 Wałbrzych
    tel. (+48) 74 646 25 70,
    e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
    www.ipdevelopment.pl
  1. Opis Przedmiotu Zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie prac naprawczych ściany murowanej między halą a biurowcem obejmujących:
    a) Naprawa pęknięć ściany murowanej (dwa zewnętrzne pola, każde o powierzchni 7,76 m x 4,50 m = 35m2);
    b) Należy zastosować technologię naprawy:
    – usunięcie/skucie tynku po długości rysy na szerokość około 60 cm,
    – zbrojenie poprzeczne w bruzdach co około 30 cm, długość prętów min. 60 cm, zbrojenie prętami stalowymi żebrowanymi fi 8 mm, wypełnienie bruzdy zaprawą naprawczą,
    – odtworzenie tynku wraz z siatką zbrojącą (z włókna szklanego lub stalową) o szerokości około 60 cm po długości pęknięcia,
    – gruntowanie i dwukrotne malowanie ściany w zakresie do ustalenia na wizji lokalnej,
    c) Prace porządkowe po przeprowadzonych robotach wraz z utylizacją powstałych odpadów.
  2. Termin realizacji zamówienia.
    Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do ustalenia, jednak nie później niż do 30.11.2025r.
  1. Termin i forma składania ofert.
    Oferty należy składać:
    4.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:
    „Wykonanie prac naprawczych ściany murowanej – DPP.”
    w terminie do 08 września 2025 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 08 września 2025 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.
    lub
    4.2. W wersji papierowej w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 08 września 2025 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
    “INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
    Uczniowska 16
    58-306 Wałbrzych
    i opisana:
    Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:
    „Wykonanie prac naprawczych ściany murowanej między halą a biurowcem przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie na terenie Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego.”
  1. Kryteria oceny ofert.
    Oferty będą oceniane na podstawie kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.

    Lp. Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana
    do poszczególnych kryteriów oceny ofert
    1 A Cena 100 pkt

    Opis sposobu przyznawania punktacji w kryterium oceny ofert:
    Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:
    „A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt

    Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta,  która otrzyma największą ilość punktów.

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
    Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
    Jacek Lipicki, tel. (+48) 537-980-908, jacek.lipicki@ipdevelopment.pl
    Dagmara Komendera, tel. (+48) 691-324-666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
  1. Dokumenty składające się na ofertę.
    • 7.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
    • 7.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
    • 7.3. Aktualny odpis/wydruk z KRS lub CEIDG, lub inny dokument potwierdzający możliwość wykonywania usług przewidzianych w tym zapytaniu ofertowym.
    • 7.4. Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy.
  1. Okres związania ofertą.
    Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
  1. Wybór oferenta
    Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
  1. Informacje uzupełniające.
    • 10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
    • 10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
      – złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert;
      – gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia;
      – gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
    • 10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    • 10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
  1. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
    Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

Załączniki:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu
  3. Załącznik nr 1 – zdjęcia

 

Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad inwestycją przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie”

Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad inwestycją przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie”

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla inwestycji pn. „Rozbudowa Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego poprzez rozbudowę hali produkcyjno-magazynowej wraz z częścią biurowo-socjalną i techniczną oraz zagospodarowaniem terenów zewnętrznych przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie, na działce nr 47/3, 48/2, 49/3, 51/4, 51/5, 188/3 – obręb nr 5 Zachód”.

Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 – Projekt umowy o nadzór inwestorski oraz Załącznik nr 4 – Harmonogramem prac.

Opis przedsięwzięcia inwestycyjnego objętego nadzorem inwestorskim stanowi dokumentacja przetargowa dostępna pod adresem:

https://www.ipdevelopment.pl/przetarg-pisemny-nieograniczony-dwustopniowy-ofertowanie-negocjacje-postepowanie-dla-przedsiewziecia-inwestycyjnego-pn-rozbudowa-dzierzoniowskiego-parku-przemyslowego-poprzez-rozbudow/

W dokumentacji przetargowej dostępny jest projekt umowy generalnego wykonawstwa, wytyczne projektowe i wykonawcze oraz koncepcja inwestorska zagospodarowania terenu.

3. Termin wykonania zamówienia

Nadzór inwestorski będący Przedmiotem Zamówienia Umowy Zleceniobiorca będzie wykonywać od dnia rozpoczęcia robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie i/lub podpisania protokołu odbioru końcowego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Zamawiający zawiadomi wykonawcę o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót objętych nadzorem.

4. Wizja lokalna terenu budowy

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej terenu budowy. Wizję wykonuje Oferent na koszt własny.

5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający uzna warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

a) wykonał w okresie od 1 sierpnia 2021 r. do 1 sierpnia 2025 r., co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego podczas budowy hali produkcyjnej i/lub magazynowej wraz z budynkiem lub częścią administracyjną i/lub socjalnej oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana z należytą starannością. Jako dokumenty potwierdzające wykonanie usługi należy rozumieć: protokół odbioru końcowego, referencje lub inny równoważny dokument,

b) posiada uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, a także przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć dokumenty, oświadczenia potwierdzające, że osoby ubiegające o zamówienie posiadają wymagane uprawnienia i zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej Izby.

6. Miejsce wykonania zamówienia

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. dolnośląskie, miasto i powiat Dzierżoniów, ul. Strefowa 19.

7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Jacek Lipicki, tel. (+48) 537 980 908, jacek.lipicki@ipdevelopment.pl

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

8. Dokumenty składające się na ofertę

8.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1

8.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2

9. Okres związania ofertą

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

10. Cena oraz waluta oferty

Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać ryczałtową cenę netto miesięcznej usługi nadzoru inwestorskiego. Rozliczenie i zapłata wykonywane będą w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.

11. Sposób przygotowania ofert

11.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.

11.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.

11.3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty ponumerować i parafować przez osoby podpisujące ofertę.

11.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

11.5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

12. Terminy składania ofert

12.1. Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 sierpnia 2025 r. do godziny 10.00.

12.2. Oferty należy składać:

a) w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w terminie do 28 sierpnia 2025 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 28 sierpnia 2025 r. w godzinach: 10:10 – 10:30

b) w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego pn.:

„Rozbudowa Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego poprzez rozbudowę hali produkcyjno-magazynowej wraz z częścią biurowo-socjalną i techniczną oraz zagospodarowaniem terenów zewnętrznych przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie, na działce nr 47/3, 48/2, 49/3, 51/4, 51/5, 188/3 – obręb nr 5 Zachód”

12.3. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu.

13. Wybór oferenta

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent otrzyma największą ilość punktów wyliczanych według poniższego wzoru.

Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:

a) cena – 100% wagi:

Maksymalną liczbę punktów: 100, otrzyma oferta o najniższej cenie. Kolejnym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem.

Pc= (najniższa cena spośród badanych ofert / cena badanej oferty) x 100

gdzie: Pc – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za cenę.

Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, który uzyska najwyższą liczbę punktów.

14. Warunki uzupełniające

14.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

14.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

14.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

14.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

15. Wykaz Załączników i Formularzy

  1. Załącznik nr 1 – Formularz nr 1 – Informacje o Oferencie
  2. Załącznik nr 2 – Formularz nr 2 – Formularz Oferty
  3. Załącznik nr 3 – Projekt umowy o nadzór inwestorski
  4. Załącznik nr 4 – Harmonogram prac
  5. Załącznik nr 5 – Wzór raportu zaawansowania prac

Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad inwestycją przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie”

 Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad inwestycją przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie”

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych dla inwestycji pn. „Rozbudowa Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego poprzez rozbudowę hali produkcyjno-magazynowej wraz z częścią biurowo-socjalną i techniczną oraz zagospodarowaniem terenów zewnętrznych przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie, na działce nr 47/3, 48/2, 49/3, 51/4, 51/5, 188/3 – obręb nr 5 Zachód”.

Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 – Projekt umowy o nadzór inwestorski oraz Załącznik nr 4 – Harmonogramem prac.

Opis przedsięwzięcia inwestycyjnego objętego nadzorem inwestorskim stanowi dokumentacja przetargowa dostępna pod adresem:

https://www.ipdevelopment.pl/przetarg-pisemny-nieograniczony-dwustopniowy-ofertowanie-negocjacje-postepowanie-dla-przedsiewziecia-inwestycyjnego-pn-rozbudowa-dzierzoniowskiego-parku-przemyslowego-poprzez-rozbudow/

W dokumentacji przetargowej dostępny jest projekt umowy generalnego wykonawstwa, wytyczne projektowe i wykonawcze oraz koncepcja inwestorska zagospodarowania terenu.

3. Termin wykonania zamówienia

Nadzór inwestorski będący Przedmiotem Zamówienia Umowy Zleceniobiorca będzie wykonywać od dnia rozpoczęcia robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie i/lub podpisania protokołu odbioru końcowego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Zamawiający zawiadomi wykonawcę o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót objętych nadzorem.

4. Wizja lokalna terenu budowy

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej terenu budowy. Wizję wykonuje Oferent na koszt własny.

5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający uzna warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

a) wykonał w okresie od 1 sierpnia 2021 r. do 1 sierpnia 2025 r., co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego podczas budowy hali produkcyjnej i/lub magazynowej wraz z budynkiem lub częścią administracyjną i/lub socjalnej oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana z należytą starannością. Jako dokumenty potwierdzające wykonanie usługi należy rozumieć: protokół odbioru końcowego, referencje lub inny równoważny dokument,

b) posiada uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, a także przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć dokumenty, oświadczenia potwierdzające, że osoby ubiegające o zamówienie posiadają wymagane uprawnienia i zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej Izby.

6. Miejsce wykonania zamówienia

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. dolnośląskie, miasto i powiat Dzierżoniów, ul. Strefowa 19.

7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Jacek Lipicki, tel. (+48) 537 980 908, jacek.lipicki@ipdevelopment.pl

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

8. Dokumenty składające się na ofertę

8.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1

8.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2

9. Okres związania ofertą

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

10. Cena oraz waluta oferty

Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać ryczałtową cenę netto miesięcznej usługi nadzoru inwestorskiego. Rozliczenie i zapłata wykonywane będą w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.

11. Sposób przygotowania ofert

11.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.

11.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.

11.3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty ponumerować i parafować przez osoby podpisujące ofertę.

11.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

11.5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

12. Terminy składania ofert

12.1. Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 sierpnia 2025 r. do godziny 10.00.

12.2. Oferty należy składać:

a) w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w terminie do 28 sierpnia 2025 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 28 sierpnia 2025 r. w godzinach: 10:10 – 10:30

b) w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego pn.:

„Rozbudowa Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego poprzez rozbudowę hali produkcyjno-magazynowej wraz z częścią biurowo-socjalną i techniczną oraz zagospodarowaniem terenów zewnętrznych przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie, na działce nr 47/3, 48/2, 49/3, 51/4, 51/5, 188/3 – obręb nr 5 Zachód”

12.3. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu.

13. Wybór oferenta

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent otrzyma największą ilość punktów wyliczanych według poniższego wzoru.

Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:

a) cena – 100% wagi:

Maksymalną liczbę punktów: 100, otrzyma oferta o najniższej cenie. Kolejnym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem.

Pc= (najniższa cena spośród badanych ofert / cena badanej oferty) x 100

gdzie: Pc – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za cenę.

Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, który uzyska najwyższą liczbę punktów.

14. Warunki uzupełniające

14.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

14.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

14.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

14.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

15. Wykaz Załączników i Formularzy

  1. Załącznik nr 1 – Formularz nr 1 – Informacje o Oferencie
  2. Załącznik nr 2 – Formularz nr 2 – Formularz Oferty
  3. Załącznik nr 3 – Projekt umowy o nadzór inwestorski
  4. Załącznik nr 4 – Harmonogram prac
  5. Załącznik nr 5 – Wzór raportu zaawansowania prac

Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad inwestycją przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie”

Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad inwestycją przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie”

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla inwestycji pn. „Rozbudowa Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego poprzez rozbudowę hali produkcyjno-magazynowej wraz z częścią biurowo-socjalną i techniczną oraz zagospodarowaniem terenów zewnętrznych przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie, na działce nr 47/3, 48/2, 49/3, 51/4, 51/5, 188/3 – obręb nr 5 Zachód”.

Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 – Projekt umowy o nadzór inwestorski oraz Załącznik nr 4 – Harmonogramem prac.

Opis przedsięwzięcia inwestycyjnego objętego nadzorem inwestorskim stanowi dokumentacja przetargowa dostępna pod adresem:

https://www.ipdevelopment.pl/przetarg-pisemny-nieograniczony-dwustopniowy-ofertowanie-negocjacje-postepowanie-dla-przedsiewziecia-inwestycyjnego-pn-rozbudowa-dzierzoniowskiego-parku-przemyslowego-poprzez-rozbudow/

W dokumentacji przetargowej dostępny jest projekt umowy generalnego wykonawstwa, wytyczne projektowe i wykonawcze oraz koncepcja inwestorska zagospodarowania terenu.

3. Termin wykonania zamówienia

Nadzór inwestorski będący Przedmiotem Zamówienia Umowy Zleceniobiorca będzie wykonywać od dnia rozpoczęcia robót z zakresu konstrukcyjno-budowlanego do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie i/lub podpisania protokołu odbioru końcowego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Zamawiający zawiadomi wykonawcę o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót objętych nadzorem.

4. Wizja lokalna terenu budowy

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej terenu budowy. Wizję wykonuje Oferent na koszt własny.

5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający uzna warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

a) wykonał w okresie od 1 sierpnia 2021 r. do 1 sierpnia 2025 r., co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego podczas budowy hali produkcyjnej i/lub magazynowej wraz z budynkiem lub częścią administracyjną i/lub socjalnej oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana z należytą starannością. Jako dokumenty potwierdzające wykonanie usługi należy rozumieć: protokół odbioru końcowego, referencje lub inny równoważny dokument,

b) posiada uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, a także przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć dokumenty, oświadczenia potwierdzające, że osoby ubiegające o zamówienie posiadają wymagane uprawnienia i zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej Izby.

6. Miejsce wykonania zamówienia

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. dolnośląskie, miasto i powiat Dzierżoniów, ul. Strefowa 19.

7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Jacek Lipicki, tel. (+48) 537 980 908, jacek.lipicki@ipdevelopment.pl

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

8. Dokumenty składające się na ofertę

8.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1

8.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2

9. Okres związania ofertą

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

10. Cena oraz waluta oferty

Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać ryczałtową cenę netto miesięcznej usługi nadzoru inwestorskiego. Rozliczenie i zapłata wykonywane będą w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.

11. Sposób przygotowania ofert

11.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.

11.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.

11.3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty ponumerować i parafować przez osoby podpisujące ofertę.

11.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

11.5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

12. Terminy składania ofert

12.1. Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 sierpnia 2025 r. do godziny 10.00.

12.2. Oferty należy składać:

a) w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w terminie do 28 sierpnia 2025 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 28 sierpnia 2025 r. w godzinach: 10:10 – 10:30

b) w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul .Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego pn.:

„Rozbudowa Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego poprzez rozbudowę hali produkcyjno-magazynowej wraz z częścią biurowo-socjalną i techniczną oraz zagospodarowaniem terenów zewnętrznych przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie, na działce nr 47/3, 48/2, 49/3, 51/4, 51/5, 188/3 – obręb nr 5 Zachód”

12.3. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu.

13. Wybór oferenta

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent otrzyma największą ilość punktów wyliczanych według poniższego wzoru.

Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:

a) cena – 100% wagi:

Maksymalną liczbę punktów: 100, otrzyma oferta o najniższej cenie. Kolejnym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem.

Pc= (najniższa cena spośród badanych ofert / cena badanej oferty) x 100

gdzie: Pc – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za cenę.

Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, który uzyska najwyższą liczbę punktów.

14. Warunki uzupełniające

14.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

14.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

14.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

14.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

15. Wykaz Załączników i Formularzy

  1. Załącznik nr 1 – Formularz nr 1 – Informacje o Oferencie
  2. Załącznik nr 2 – Formularz nr 2 – Formularz Oferty
  3. Załącznik nr 3 – Projekt umowy o nadzór inwestorski
  4. Załącznik nr 4 – Harmonogram prac
  5. Załącznik nr 5 – Wzór raportu zaawansowania prac

Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej budynku inkubatora przedsiębiorczości w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 34A na terenu Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego”

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

  1. Opis Przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej obiektu zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 34A, działki gruntu nr 114/4, 48/9, 48/11, 70/4, 71/13, 72/11, 90/13, 47/12, 47/10 obręb Poniatów 10 na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego. Zakres prac obejmuje w szczególności:

  1. Uzyskanie warunków przyłączenia od gestorów mediów (kanalizacja sanitarna i deszczowa, energia elektryczna, gaz, woda),
  2. Zaktualizowanie mapy do celów projektowych stanowiącej załącznik nr 1,
  3. Wykonanie badań/opinii geotechnicznej,
  4. Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego w tym:

– obiekt halowy jednokondygnacyjny o powierzchni zabudowy ok. 4734 m2

– budynek biurowo-socjalny dwukondygnacyjny o powierzchni zabudowy ok. 795 m2

– budynek techniczny jednokondygnacyjny i powierzchni zabudowy ok. 168 m2

– portiernia jednokondygnacyjna

– zagospodarowanie terenów zewnętrznych

  1. Opracowanie projektu zagospodarowani terenu zgodnie z załącznikiem nr 2 (koncepcja Zamawiającego),
  2. Wykonanie Karty Informacji Przedsięwzięcia i uzyskanie Decyzji Środowiskowej,
  3. Wykonanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie Decyzji Pozwolenie Wodnoprawne na odprowadzenie wód opadowych lub uzyskanie warunków przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej kd600 wraz z zaprojektowaniem zbiornika retencyjnego,
  4. Przedłożenie dokumentacji do akceptacji Zamawiającego,
  5. Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę.

 

UWAGA: przedmiotowe zapytanie nie obejmuje wykonania projektu technicznego oraz projektu przyłączy. Dokumenty te zostaną opracowane w późniejszym terminie na podstawie odrębnego Zamówienia.

 

  1. Termin wykonania zamówienia

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia tj. uzyskanie decyzji środowiskowej, decyzji pozwolenie wodnoprawne oraz złożenie kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę: do 6 miesięcy od podpisania Umowy.

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: warunek zostanie spełniony, jeżeli w okresie od 01.07.2020 r. do 01.07.2025 r., Oferent zrealizował minimum trzy projekty budowlane zakończone uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę budynków o podobnej funkcji i parametrach jak obiekt objęty niniejszym postępowaniem. Oferent zobowiązany jest załączyć oświadczenie o posiadanym doświadczeniu wraz z referencjami, protokołem odbioru lub innym dokumentem jednoznacznie wskazującym na zrealizowanie prac.

  1. Miejsce wykonania zamówienia

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, miasto Wałbrzych, adres:
58-‑306 Wałbrzych ul. Uczniowska 34A.

  1. Dokumenty składające się na ofertę.
    1. Wypełniony formularz nr 1 – Formularz oferty;
    2. Wypełnione formularz nr 2 – Oświadczenie wykonawcy.
  1. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  1. Cena oraz waluta oferty

Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.

  1. Gwarancja jakości

Okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 3 lata.

  1. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

  1. Sposób przygotowania oferty
    1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
    2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
    3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
    4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
    5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

 

  1. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

  1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

„Inkubator przedsiębiorczości w Wałbrzychu”

w terminie do 12 sierpnia 2025 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 12 sierpnia 2025 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

 

lub

 

  1. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 12 sierpnia 2025 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

„Inkubator przedsiębiorczości w Wałbrzychu”

  1. Negocjacje

Zamawiający przeprowadzi negocjacji z wybranymi Oferentami.

  1. Kryteria oceny oferty oraz informacje o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty. Wybór oferenta.

Głównym kryterium oceny ofert jest kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.

Lp Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana
do poszczególnych kryteriów oceny ofert
1 A Cena 100 pkt

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert:

Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:

„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to ta, która otrzyma największą ilość punktów.

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

Jacek Lipicki, tel. (+48) 537 980 908, jacek.lipicki@ipdevelopment.pl

  1. Warunki uzupełniające.
    1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
    2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
      • złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert;
      • gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia;
      • gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
    3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

  1. Wykaz Załączników do zapytania ofertowego

Zapytanie ofertowe – „Wykonanie prac naprawczych elewacji na biurowcu przy ul. Towarowej 28a w Świdnicy na terenie Świdnickiego Parku Przemysłowego.”

Zapytanie ofertowe – „Wykonanie prac naprawczych elewacji na biurowcu przy ul. Towarowej 28a w Świdnicy na terenie Świdnickiego Parku Przemysłowego.”

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70,

e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie prac naprawczych elewacji obejmujących:

a) Zdjęcie odparzonego tynku wraz z siatką na całej długości biurowca na wysokość około 50 cm (do górnej krawędzi parapetu okna) powierzchnia około 25 m2;

b) Odtworzenie nowej warstwy siatki z klejem i tynkiem mozaikowym (typu marmolit, kolor grafitowy);

c) Zabezpieczenie kostki betonowej przed zabrudzeniem;

d) Demontaż blaszanych żaluzji zamontowanych między oknami piętra;

e) Wykonanie izolacji przeciwwodnej na całej powierzchni pod żaluzjami;

f) Ponowny montaż żaluzji;

g) Należy przewidzieć pracę podnośnika;

h)Prace porządkowe po przeprowadzonych robotach wraz z utylizacją powstałych odpadów.

3. Termin realizacji zamówienia.

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do ustalenia, jednak nie później niż do 31.08.2025r.

4. Termin i forma składania ofert. 

Oferty należy składać:

4.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

„Wykonanie prac naprawczych elewacji na biurowcu.”

w terminie do 30 czerwca 2025 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 30 czerwca 2025 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

lub

4.2. W wersji papierowej w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 30 czerwca 2025 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

„Wykonanie prac naprawczych elewacji na biurowcu przy ul. Towarowej 28a w Świdnicy na terenie Świdnickiego Parku Przemysłowego.”

 

5. Kryteria oceny ofert.

Oferty będą oceniane na podstawie kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.

Lp. Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana
do poszczególnych kryteriów oceny ofert
1 A Cena 100 pkt

 

Opis sposobu przyznawania punktacji w kryterium oceny ofert:

Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:

„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta,  która otrzyma największą ilość punktów.

6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Dagmara Komendera, tel. (+48) 691-324-666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

7. Dokumenty składające się na ofertę.

7.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1

7.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2

7.3. Aktualny odpis/wydruk z KRS lub CEIDG, lub inny dokument potwierdzający możliwość wykonywania usług przewidzianych w tym zapytaniu ofertowym.

7.4. Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy.

8. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

9. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

10. Informacje uzupełniające.

10.1 Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:

  • złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert;
  • gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia;
  • gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

11. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

Załączniki:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu
  3. Załącznik nr 1 – zdjęcia
  4. Załącznik nr 2 – rzut i elewacja