Zapytanie ofertowe – „Realizacja usługi odśnieżania na obiektach i terenach będących własnością Spółki.”

Wałbrzych, dnia 21.11.2018 r.

 

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

 

Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawie odśnieżania terenów zewnętrznych oraz dachów hal, będących własnością Spółki, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

  1. Zakład Budowlany „KIRBUD” Ryszard Zapała z/s Ząbkowice Śląskie – dachy obiektów
    w Świdnicy i Dzierżoniowie;

  2. Usługi Ogólnobudowlane Krzysztof Brzeziński z/s Szczawno-Zdrój – dachy obiektów
    w Wałbrzychu;

  3. MICRON Sp. z o.o. z/s Kielce – dachy obiektów w Świebodzicach;

  4. PHUP „Marconi” Sp. z o.o. z/s Świdnicy – terenów zewnętrznych utwardzonych
    w Świdnicy;

  5. ZGK Świebodzice Sp. z o.o. z/s Świebodzice – terenów zewnętrznych utwardzonych
    w Świebodzicach.

Załącznik

 


1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Zakres usługi obejmuje :

I. Świdnicki Park Przemysłowy

a) Obiekt zlokalizowany przy ul. Towarowej 28A

– plac manewrowy z kostki betonowej wraz z drogą asfaltową przy parkingu – ok. 3000 m2;
– parking (kostka betonowa) – ok. 1250 m2;
– chodnik wraz ze strefami wejściowymi do budynku – ok. 600 m2;

b) dach hali + biurowca (membrana PCV) – ok. 4500 m2;
c) Obiekt zlokalizowany przy ul. Towarowej 30

– droga dojazdowa do hali (asfalt) – ok. 1400 m2;
– droga wokół hali + place manewrowe (asfalt) – ok. 5800 m2;
– parking ( kostka betonowa) – ok. 740 m2;
– chodniki wraz ze schodami i strefą wejściową do biurowca – ok. 550 m2;

d) dach hali + biurowca (membrana PCV) – ok. 4800 m2 + dobudowana hala – ok. 1100 m2.

II. Dzierżoniowski Park Przemysłowy

e) Obiekt zlokalizowany w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 19

– odśnieżanie dachu hali + biur ( membrana PCV) – ok. 2000 m2

 

III. Wałbrzyski Park Przemysłowy

f) Obiekt zlokalizowany przy ul. Uczniowskiej 34

– dach hali, biurowca i budynku technicznego ( membrana PCV) – ok. 3200 m2

g) Obiekt zlokalizowany w Wałbrzychu przy ul. Południowej 3 – dach z blachy falistej – ok. 1600 m2

IV. Świebodzicki Park Przemysłowy

h) dach hali A ( membrana PCV) – ok. 1700 m2;
i) dach hali B + C ( membrana PCV, papa) – ok. 650 m2;
j) dach hali D ( membrana PCV) – ok. 400 m2
k) dach hali E (membrana PCV, papa) – ok. 550 m2;
l) dach hali F ( papa) – ok. 850 m2;
ł) dach hali G (membrana) – ok. 7600 m2
m) dach hali H (membrana) – ok. 1800m2

3. Cena zamówienia

Ponadto prosimy o wycenę dla poszczególnych lokalizacji osobno (oznaczonych literami od a do m) ponieważ Spółka dopuszcza możliwość zlecenia prac na poszczególnych obiektach różnym oferentom. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający może przed podpisaniem umowy doszacować zakres usługi zwiększając lub zmniejszając powierzchnię terenu/obiektu.

  • Cena za jednorazową usługę
  • Cena ryczałtowa za miesiąc

4. Termin wykonanie zamówienia

Okres realizacji usługi: od podpisania umowy do 15 marca 2019 r.

5. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót i dokonać pomiarów z natury. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny.

6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Dagmara Komendera,tel.(+48)74 646 25 77, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel.(+48)74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

7. Dokumenty składające się na ofertę

7.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
7.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2
7.3. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz 3

8. Okres związania ofertą

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

9. Sposób przygotowania ofert

9.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
9.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
9.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
9.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
9.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
9.6. Oferty należy przesłać na adres e-mail: dagmara.komendera@ipdevelopment.pl lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu.

10. Terminy składania ofert

Oferty należy przesłać na adres e-mail: dagmara.komendera@ipdevelopment.pl lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.09.2018r. do godziny 10.00.

11. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

12. Warunki uzupełniające

12.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

12.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
12.1.2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
12.1.3. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,

12.2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
12.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

13. Wykaz Załączników i Formularzy

1. Formularz nr 1 – Informacje o oferencie
2. Formularz nr 2 – Formularz oferty
3. Formularz nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Pisemny przetarg nieograniczony dwustopniowy (ofertowanie – negocjacje) – postępowanie dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa hali magazynowej, położonej w Świdnicy przy ul. Towarowej 30 na terenie Świdnickiego Parku Przemysłowego dz. gr. 1656/3 – Etap II.”

 

„INVEST – PARK DEVELOPMENT”
Spółka z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu (58-306), ul. Uczniowska 16
tel.: (+ 48 74 ) 646 25 70, fax: ( + 48 74 ) 646 25 74
e-mail: ipd@ipdevelopment.pl, www.ipdevelopment.pl

 

Ogłasza przetarg pisemny nieograniczony dwustopniowy (ofertowanie – negocjacje) – postępowanie dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.:

„Rozbudowa hali magazynowej, położonej w Świdnicy przy ul. Towarowej 30 na terenie Świdnickiego Parku Przemysłowego dz. gr. 1656/3 – Etap II.”

I. Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia oraz warunków postępowania przetargowego, w tym w szczególności w zakresie przygotowania i złożenia ofert, kryteriów oceny ofert, warunków wyboru wykonawcy, określa Specyfikacja Istotnych Warunków Przetargu (SIWP) dostępna, wyłącznie do wglądu, na stronie internetowej Zamawiającego: www.ipdevelopment.pl w zakładce „OGŁOSZENIA”.

II. Jednym z warunków przyjęcia oferty jest nabycie SIWP od „INVEST – PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. SIWP można nabywać dokonując wpłaty kwoty 615,00 zł brutto (sześćset piętnaście złotych) na rachunek bankowy PKO BP SA 02 1020 5095 0000 5902 0102 5840 – na warunkach szczegółowo opisanych w SIWP.

III. Ofertę należy złożyć w terminie do 21 września 2018 r. do godziny 12.00 w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, na I piętrze.

IV. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 września 2018 r. o godzinie 12.30 w siedzibie „INVESTPARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. mieszczącej się przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu (58-306), na I piętrze.

V. Zamawiający zastrzega sobie prawo wybrania oferty zgodnie z SIWP.

VI. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia lub unieważnienia Przetargu bez wybrania oferty, w tym bez podania przyczyny, a w szczególności gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., czego nie można było wcześniej przewidzieć. O odwołaniu lub unieważnieniu Przetargu „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich oferentów. W tych przypadkach nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w odniesieniu do „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. lub Komisji Przetargowej.

 

Pytania i odpowiedzi

Pytanie nr 1

Zgodnie z pkt. 6.3.5 SIWP Wykonawca aby spełnić warunek udziału w postępowaniu, powinien posiadać ubezpieczenie OC na kwotę co najmniej 5.000.000 zł, natomiast w pkt. 9.3.1 j) SIWP (zawartość oferty) wymagane jest załączenie do oferty opłaconej polisy na kwotę nie niższą niż 2.000.000 zł. Proszę o podanie wymaganej wartości polisy OC Wykonawcy.

Odpowiedź nr 1

Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie OC na kwotę co najmniej 5.000.000 zł.

Pytanie nr 2

W pkt. 9.3.1 n) wymagany do oferty jest zaparafowany projekt umowy wraz ze wzorem karty gwarancyjnej (Załącznik nr 5 do umowy). Zamieszczona dokumentacja nie posiada załącznika nr 5. Proszę o udostępnienie wzory karty gwarancyjnej (Załącznik nr 5 do umowy).

Odpowiedź nr 2

Wzór karty gwarancyjnej dostępny do pobrania pod poniższym linkiem.
Karta gwarancyjna

Pytanie nr 3

Czy projekty wykonawcze są w zakresie Generalnego Wykonawcy czy zostaną przekazane przez Inwestora?

Odpowiedź nr 3

Projekty wykonawcze, projekty warsztatowe i inne opracowania wykonawcze są w zakresie Generalnego Wykonawcy

Pytanie nr 4

Jaka jest kolejność ważności dokumentów?

Odpowiedź nr 4

W przypadku wątpliwości interpretacyjnych obowiązuje następująca kolejność ważności dokumentów

1) Umowa,
2) Protokół z Negocjacji
3) SIWP,
4) Wytyczne Wykonania Robót
5) Pozwolenie na budowę
6) Oferta Wykonawcy

Pytanie nr 5

Na rzucie parteru ukazano ścianę działową na hali w osi B i w osi 13 jako przeznaczoną do demontażu, w wytycznych wykonania robót ściana nie jest ujęta. Czy należy uwzględnić w ofercie rozbiórkę ściany?

Odpowiedź nr 5

Demontaż ściany działowej z płyt warstwowych jest wyłączony z zakresu przetargu.

Pytanie nr 6

W projekcie budowlanym zaprojektowano instalacje hydrantową dla całego obiektu tymczasem podczas wizji lokalnej zauważyliśmy, że na hali istniejącej jest wykonana instalacja hydrantowa. Czy istniejąca instalacja jest przewidziana do demontażu?

Odpowiedź nr 6

Do demontażu są przewidziane istniejące hydranty. Instalację należy opróżnić. Rury instalacji zostaną pozostawione w hali jako nieczynne instalacje.

Pytanie nr 7

W wytycznych wykonania robót określono odwodnienia dachu biurowca w technologii podciśnieniowej. W projekcie zaprojektowano odwodnienie grawitacyjne. Jakie rozwiązanie zostanie zastosowane.

Odpowiedź nr 7

Odwodnienie dachu wykonujemy jako grawitacyjne zgodnie z Projektem budowlanym.

Pytanie nr 8

W jaki sposób należy wypełnić otwory po zdemontowanych bramach segmentowych i drzwiach?

Odpowiedź nr 8

Otwory należy wypełnić płyta warstwową o kolorze i fakturze zbliżonym do płyt wewnątrz hali oraz wykonać obróbki blacharskie. Oferta powinna uwzględniać również demontaż dwóch mostów przeładunkowych oraz uzupełnienie podwaliny i posadzki.

Pytanie nr 9

W projekcie oznaczono 4 szt. Drzwi dwuskrzydłowych na hali istniejącej jako zmiana. Na czym polegają zmiany?

Odpowiedź 9

Zmiana polega na wymianie drzwi na stolarkę o stalowa o odporności ogniowej EI60

Pytanie nr 10

W projekcie oznaczono elewację budynku technicznego jako zmiany w obiekcie istniejącym. Na czym polega zmiana?

Odpowiedź nr 10

Zmiana polega na wymianie termoizolacji dwóch ścian budynku technicznego między osiami 19 i 20 na wełnę mineralną wraz z odtworzeniem tynku zewnętrznego.

Pytanie nr 11

W projekcie budowlanym ściana zewnętrzna w osi C została przewidziana do rozbiórki, w wytycznych wykonania robót jest przewidziana okładzina ściany. Które rozwiązanie należy uwzględnić w ofercie?

Odpowiedź nr 11

Ściana będzie pozostawiona. Należy w ofercie uwzględnić okładzinę ściany blachą trapezową.

Pytanie nr 12

Czy istnieją wymagania dotyczące rozbicia ceny ofertowej?

Odpowiedź nr 12

Tak. W rozbiciu ceny ofertowej należy ująć roboty w istniejącym biurowcu ( instalacyjne, elektryczne, wykończeniowe) w osobnych pozycjach.

Pytanie nr 13

W punkcie 6.3.3 SIWP, jako spełnienie warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia przez wykonawcę określa, że „Warunek zostanie spełniony, jeżeli w okresie od 01.08.2014 r. do 01.08.2018 r., zostały zrealizowane co najmniej dwie inwestycje polegające na wybudowaniu hali produkcyjno-magazynowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą, gdzie zadanie było o wartości min. 3.000.000,00 zł netto”. Czy w związku z wymienionym zapisem Zamawiający uzna za spełnienie tego kryterium jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował zadania inwestycyjne w podanym czasie i na kwoty przekraczające 3 mln zł obejmujące obiekty użyteczności publicznej, budynki usługowo-handlowe oraz budynki mieszkalne.

Odpowiedź nr 13

Zamawiający dopuszcza i uznaje za spełnienie kryterium posiadanego doświadczenia, wykazanie realizacji budynków mieszkalnych, usługowo-handlowych oraz użyteczności publicznej.

Pytanie nr 14

Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył do oferty kosztorys wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym zaznaczając przy tym w punkcie 30 SIWP, iż: „Zamawiający nie odpowiada za ewentualne błędy w kosztorysie ofertowym (błędne kalkulacje, błędnie oszacowane koszty) – przyjęte przez Wykonawcę koszty muszą zapewnić kompleksowe wykonanie przedmiotu Zamówienia…”. Czy istnieje możliwość uwzględnienia zapisu w projekcie umowy o możliwości wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych rozliczanych na podstawie protokołu konieczności kosztorysem sporządzonym przez wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego?

Odpowiedź nr 14

Oferta wykonawcy powinna uwzględniać wszystkie niezbędne prace oraz koszty konieczne do kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie odpowiada za błędy w kosztorysie oferowym wykonawcy. Umowa generalnego wykonawstwa uwzględnia ryczałtowe wynagrodzenie za realizacje przedmiotu umowy i nie przewiduje rozliczenia powykonawczego za wykonane roboty budowlane.

Pytanie nr 15

Czy na kanałach wentylacyjnych powinny być zamontowane klapy ppoż.? Jeśli tak to proszę o zaznaczenie na rysunkach gdzie ewentualnie mają być zamontowane i jak mają być wyposażone (ręczne, krańcówki lub siłownik)?

Odpowiedź nr 15

Projekt nie przewiduje potrzeby montażu klap przeciwpożarowych odcinających na kanałach wentylacyjnych.

Pytanie nr 16

Projekt budowlany nie zawiera klimatyzacji dla pomieszczeń biurowych, a w „wytycznych wykonania robót” klimatyzacja jest w zakresie. Czy ten instalacje klimatyzacji należy ująć w ofercie? Jeżeli tak, to proszę o wytyczne Inwestora i Projektanta do wyliczenia zakresu instalacji klimatyzacji.

Odpowiedź nr 16

Instalację klimatyzacji należy wykonać dla pomieszczeń biurowych pierwszego piętra. Zakres pomieszczeń dla których należy wykonać klimatyzację oznaczono na rysunku w załączeniu.

Klimatyzacja

Pytanie nr 17

W projekcie przewidziano wykonanie instalacji hydrantowej w budynku. Czy w związku z tym należy w ofercie uwzględnić wykonanie dodatkowego oświetlenia awaryjnego nad hydrantami?

Odpowiedź nr 17 

Wzwiązku z przebudową obiektu w zakresie instalacji hydrantowej należy uwzględnić w ofercie wykonanie oświetlenia awaryjnego nad każdym urządzeniem przeciwpożarowym (nad hydrantami).

Pytanie nr 18

Czy w ofercie należy ująć w branży elektrycznej system kontroli czasu pracy, system przeciwpożarowy, system włamania, gniazda internetowe- dostarczony projekt budowlany o tym nie mówi, a na istniejącym obiekcie są takie instalacje?

Odpowiedź nr 18

W ofercie należy uwzględnić instalacje niskoprądowe teletechniczne (instalacja sieci komputerowej, gniazda internetowe oraz okablowanie strukturalne). W ofercie nie należy uwzględniać systemu SSP (SAP), kontroli dostępu i telewizji przemysłowej.

Pytanie nr 19

Gdzie należy wykonać przyłącze wody dla nowobudowanego obiektu?

Odpowiedź nr 19

Sieć wody zasilającą nowobudowane obiekty należy wykonać do kotłowni zgodnie z poniższym rysunkiem. Odcinek sieci należy uwzględnić w ofercie.
Rysunek

Pytanie nr 20

Podczas wizji lokalnej omawiano temat przełożenia bram segmentowych. Prosimy o wyjaśnienie.

Odpowiedź nr 20

W zakresie przetargu jest przełożenie 4 bram z istniejącej hali ( dwie bramy 300/300 i dwie bramy 200/250) oraz dostawa i montaż dwóch nowych bram 300/300. Bramy należy dostosować i podłączyć do systemu oddymiania. Bramy należy zamontować w osi F oraz G ( łącznie 6 szt.)

Pytanie nr 21

W projekcie taras przed stołówką zaprojektowano z desek kompozytowych. Podczas wizji lokalnej omawiano wykonanie tarasu z kostki betonowej. Prosimy o uszczegółowienie.

Odpowiedź nr 21

Taras przed stołówka należy wykonać o nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową.

Pytanie nr 22

W projekcie nie przewidziano sufitów podwieszonych dla pomieszczeń parteru. Prosimy o wyjaśnienie.

Odpowiedź nr 22

Sufity podwieszone należy uwzględnić dla wszystkich pomieszczeń w części biurowej ( zarówno parteru oraz piętra) z wyjątkiem pomieszczeń technicznych ( kotłownia 0.10; pom. nr 0.20; pom. nr 0.21)

Pytanie nr 23

Jakie sufity należy uwzględnić w ofercie?

Odpowiedź nr 23

W ofercie należy uwzględnić sufity podwieszone z płyt sufitowych z wełny mineralnej. Cena płyty sufitowej do 30 zł/m2

Pytanie nr 24

Jakie farby zastosować do wykonania powłok malarskich?

Odpowiedź nr 24

Proszę uwzględnić w ofercie farbę akrylową oraz dla „lamperii” farbę lateksową. Kolor zostanie wybrany na etapie realizacji spośród kolorów jasnych.

Pytanie nr 25

Proszę o potwierdzenie terminu wykonania przedmiotu Umowy jaki ma zostać ujęty w formularzu oferty.

Odpowiedź nr 26

Termin wykonania zamówienia to 30 czerwca 2019 r. Termin ten jest zawarta w projekcie umowy i jest poprawny. W formularzu oferty należy wpisać termin 30 czerwca 2019 r.

 

Załączniki

  1. Załącznik nr 1 – Formularz Oferty
  2. Załącznik nr 2 – Oświadczenia wykonania
  3. Załącznik nr 3 – Wykaz wykonanych robót
  4. Załącznik nr 4 – Wykaz osób – kadry technicznej, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia
  5. Załącznik nr 5 – Aktualne informacje o przedsiębiorstwie
  6. Świdnica Etap II – Ogłoszenie
  7. Świdnica Etap II –  SIWP Cz. I   – Instrukcja
  8. Świdnica Etap II –  SIWP Cz. II  – Projekt umowy
  9. Świdnica Etap II –  SIWP Cz. III – Wytyczne wykonania
    1. Projekt budowlany –  zamienny, architektoniczno – budowlany
    2. Projekt budowlany –  zamienny, zagospodarowanie terenu
    3. Wizualizacja rozbudowy

Zapytanie ofertowe – „Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” systemu sygnalizacji pożaru (SAP) dla budynku zlokalizowanego w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 17 na obszarze Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego.”

Wałbrzych, dnia 19.09.2018 r.

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawie wykonania w systemie „zaprojektuj i wybuduj” systemu sygnalizacji pożaru (SAP) dla budynku zlokalizowanego w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 17 na terenie Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

ELJOT Systemy Sp. z o.o.
Ul. Fabryczna 35/1
65-453 Zielona Góra

Załącznik


 

1.  Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl

www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia są roboty instalacyjno-montażowe w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegające na zaprojektowaniu (wykonanie prac projektowych uzgodnionych i zaakceptowanych przez Zamawiającego i wskazanego ubezpieczyciela) i wykonaniu robót instalacyjno-montażowych zgodnie z wymaganiami prawa polskiego oraz obowiązującymi normami oraz wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej

3. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: termin do uzgodnienia z Zamawiającym.

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl

Robert Strzelecki, tel. (+48) 74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

6. Dokumenty składające się na ofertę.

    1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1

    2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2

7. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

8. Sposób przygotowania ofert.

8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.

8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.

8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

8.6. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. ul.

Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” systemu sygnalizacji pożaru (SAP) dla budynku zlokalizowanego w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 17 na obszarze Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego.”

9. Terminy składania ofert.

9.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.09.2018r. do godziny 14.00.

9.2. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu Wybór oferenta.

10. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami

11. Warunki uzupełniające.

11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

11.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

11.2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.

11.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

Wykaz Załączników i Formularzy:

  1. Formularz nr 1-  Informacje O Oferencie

  2. Formularz nr 2 – Formularz Oferty.

  3. Załącznik nr 1 – Dokumentacja projektowa hali

  4. Załącznik nr 2 – wytyczne wykonania systemu SAP

Zapytanie ofertowe na zaprojektowanie wewnętrznej instalacji hydrantowej do celów przeciwpożarowych, wraz z odcinkiem zewnętrznym i wpięciem do wodociągu, dla Hali A zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego.

Dział Inwestycji i Rozwoju
Wałbrzych, dnia 31.08.2018 r.

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

 

Informuję, iż w wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawie zaprojektowania wewnętrznej instalacji hydrantowej do celów przeciwpożarowych, wraz z odcinkiem zewnętrznym i wpięciem do wodociągu, hali A zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego, dokonano unieważnienia zgodnie z punktem 10.2 „Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert”.

Informacja o unieważnieniu


 

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

1.1 Zamawiający

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

 

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia są prace projektowe tj:

– Opracowanie koncepcji, która musi zostać uzgodniona przez Zamawiającego i Ubezpieczyciela obiektu;
– Uzgodnienie z ZWiK Świebodzice wpięcie do sieci wodociągowej.
– Opracowanie projektu budowlanego i uzgodnienie go przez rzeczoznawcę do spraw p.poż.;
– Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę.

Mapę do celów projektowych zostanie dostarczona przez Zamawiającego.

 

3. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 8 tygodni od daty otrzymania zlecenia, to jest do tego dnia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać dokumentację i uzyskać decyzję pozwolenia na budowę.

 

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

 

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

 

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2

 

7. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

 

8. Terminy składania ofert. 

Oferty należy złożyć w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), lub w formie skanu prosimy przesłać na adres e-mailowy ipd@ipdevelopment.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.08.2018r. do godziny 10.00

 

9. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami

 

10. Warunki uzupełniające.

10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.

10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

Załączniki:

1. Formularz nr 1

2. Formularz nr 2

3. Dokumentacja hali A

4. Przebieg sieci wodociągowej

Zapytanie ofertowe – „Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” systemu sygnalizacji pożaru (SAP) dla budynku zlokalizowanego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego – hala A.”

Wałbrzych, dnia 19.09.2018 r.

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawie wykonania w systemie „zaprojektuj i wybuduj” systemu sygnalizacji pożaru (SAP) dla budynku zlokalizowanego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego – hala A, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

ELJOT Systemy Sp. z o.o.
Ul. Fabryczna 35/1
65-453 Zielona Góra

 

Załącznik


 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

 

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia są roboty instalacyjno-montażowe w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegające na zaprojektowaniu (wykonanie prac projektowych uzgodnionych i zaakceptowanych przez Zamawiającego i wskazanego ubezpieczyciela) i wykonaniu robót instalacyjno-montażowych zgodnie z wymaganiami prawa polskiego oraz obowiązującymi normami oraz wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.

 

3. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: termin do uzgodnienia z Zamawiającym.

 

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

 

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

 

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2

 

7. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

 

8. Sposób przygotowania ofert.

8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
8.6. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. ul.
Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych

 

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

„Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” systemu sygnalizacji pożaru (SAP) dla budynku zlokalizowanego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego – hala A.”

 

9. Terminy składania ofert.

9.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.08.2018r. do godziny 14.00.
9.2. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu Wybór oferenta.

 

10. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami

 

11. Warunki uzupełniające.

11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

11.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

11.2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
11.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

Wykaz Załączników i Formularzy:

1. Formularz nr 1 – Informacje o Oferencie.
2. Formularz nr 2 – Formularz Oferty.
3. Załącznik nr 1 – Dokumentacja projektowa hali A
4. Załącznik nr 2 – wytyczne wykonania systemu SAP

Zapytanie ofertowe – „Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej dla budynku zlokalizowanego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego.”

1. Nazwa i adres Zamawiającego

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul.
Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

 

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne zgodnie z poniższym zakresem:

– wykonanie i uzgodnienie z Tauron Dystrybucja S.A. projektu budowlano-wykonawczego (zgodnie z załączonymi warunkami przyłączenia do sieci),
– wykonanie wykopów i ułożenie kabla YKY 5x16mm2 o długości ok. 15mb od projektowanego złącza kablowego do budynku (zgodnie z trasą zaznaczoną na załączniku nr 3),
– ułożenie taśmy ostrzegawczej,
– wykonanie obsypki i zasypki kabla,
– wejście do budynku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
– dostawa i montaż rozdzielni głównej wewnętrznej wraz z wyposażeniem: wyłącznik z wyzwalaczem ppoż.,
– wykonanie wpięcia do ZK wskazanego przez Zamawiającego,
– wykonanie stosownych pomiarów, prób i sprawdzeń,
– wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
– okres gwarancji na wykonane prace min. 36 miesięcy.

 

3. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 8 tygodni od podpisania umowy.

 

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót i dokonać pomiarów z natury. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

 

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2

 

7. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

 

8. Sposób przygotowania ofert.

8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
8.6. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

 

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. ul.
Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.: 
„Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej dla budynku zlokalizowanego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego.”

 

9. Terminy składania ofert. 

9.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.08.2018r. do godziny 10.00.
9.2. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu 

 

10. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami

 

11. Warunki uzupełniające.

11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

11.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

11.2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
11.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

12. Wykaz Załączników i Formularzy

1. Formularz nr 1 – Informacje o Oferencie.
2. Formularz nr 2 – Formularz Oferty.
3. Załącznik nr 1 – Warunki przyłączenia do sieci.
4. Załącznik nr 2 – Lokalizacja złącza kablowego
5. Załącznik nr 3 – Proponowana trasa WLZ

Zapytanie ofertowe – „Zaprojektowanie i wykonanie instalacji odgromowej hali G położonej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38”

Wałbrzych, dnia 17.08.2018 r.

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

 
Informuję, iż w wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawie zlecenie prac polegających zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji odgromowej hali G zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

ALU-FAST Sp. z o.o.
Ul. Fieldorfa 13
58-160 Świebodzie

Załącznik: Informacja o udzieleniu zamówienia


 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia są prace polegające na wykonaniu instalacji odgromowej na hali G zgodnie z poniższym zakresem:

a) Wykonanie dokumentacji projektowej;
b) Dostawę i montaż instalacji w postaci zwodów poziomych na dachu hali oraz uzupełnienie zwodów pionowych;
c) Dostawę i montaż masztów odgromowych;
d) Połączenie instalacji odgromowej z instalacją istniejącą na budynku biurowym;
e) Połączenie z istniejącymi złączami kontrolnymi;
f) Uziemienie głównej konstrukcji budynku (słupy);
g) Objęcie ochroną wszystkich elementów metalowych znajdujących na dachu w tym 3szt. drabin;
h) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym niezbędnych pomiarów.

 

3. Termin wykonanie zamówienia .

Do ustalenia z Zamawiającym.

 

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

 

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

 

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2

 

7. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

 

8. Sposób przygotowania ofert.

8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postepowania.
8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
8.6. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:
„Zaprojektowanie i wykonanie instalacji odgromowej hali G położonej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38”

 

9. Terminy składania ofert.

9.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.08.2018r. do godziny 10.00.
9.2. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu

 

10. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami

11. Warunki uzupełniające.

11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
11.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:

• złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert.
• gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
• wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,

11.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
11.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

12. Wykaz Załączników i Formularzy

1. Formularz nr 1 – Informacje o Oferencie.
2. Formularz nr 2 – Formularz Oferty.
3. Rzut hali.

Zapytanie ofertowe – „Rozbiórka budowli murowanej i bloków betonowych zlokalizowanych na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego przy ul. Uczniowskiej 34 w Wałbrzychu.”

Wałbrzych, dnia 08.08.2018 r.

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawie rozbiórki budowli murowanej i bloków betonowych zlokalizowanych na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego przy ul. Uczniowskiej 34 w Wałbrzychu, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:


Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane Robert Zimny
Ul. Sportowa 12
58-305 Wałbrzych

Załącznik: Informacja o udzieleniu zamówienia

 


1. Nazwa i adres Zamawiającego

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

 

 2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia jest rozbiórka budowli murowanej i betonowych bloków zlokalizowanych na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego przy ul. Uczniowskiej 34 w Wałbrzychu.

Budowla to nie dokończony obiekt murowany o powierzchni około 84 m2 (12m2x7m2; wysokość 3,5 m).

Obiekt należy rozebrać do wysokości poniżej 20 cm od powierzchni terenu, powstały gruz należy zutylizować.

Ponadto należy usunąć/ zutylizować cztery betonowe bloki, które są zlokalizowane obok budowli przekazanej do rozbiórki.

 

 3. Termin wykonanie zamówienia .

  1.  Rozpoczęcie realizacji: od dnia przekazania zlecenia;

  2. Zakończenie realizacji: 31 października 2018 roku.

 

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót i dokonać pomiarów z natury. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny.

 

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Dagmara Komendera,tel.(+48)74 646 25 77, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel.(+48)74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

 

 6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2

 

7. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

 

 8. Sposób przygotowania ofert.

8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postepowania.
8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
8.6. Oferty należy
przesłać na adres e-mail: dagmara.komendera@ipdevelopment.pl lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu.

 

9. Terminy składania ofert. 

9.1. Oferty należy przesłać na adres e-mail: dagmara.komendera@ipdevelopment.pl lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.08.2018r. do godziny 10.00.
9.2. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu 

 

 10. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

 

 11. Warunki uzupełniające.

11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

11.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania
w przypadku złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
11.1.2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
11.1.3. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,

11.2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
11.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

12. Wykaz Załączników i Formularzy

  1. Formularz nr 1 – Informacje o oferencie
  2. Formularz nr 2 – Formularz oferty
  3. Załącznik nr 1 – mapa
  4. Załącznik nr 2 – dokumentacja zdjęciowa

Zapytanie ofertowe – „Uporządkowanie terenu zlokalizowanego w Świebodzicach przy Kasztanowej na działkach gruntu 751/6, 751/11 obręb 3 Śródmieście”

Wałbrzych, dnia 08.08.2018 r.

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawie uporządkowania terenu zlokalizowanego w Świebodzicach przy Kasztanowej na działkach gruntu 751/6, 751/11 obręb 3 Śródmieście, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

MEFISTO Anna Malicka
Ul. Kopernika 34,
III piętro, pok.310
58-100 Świdnica

Załącznik: Informacja o udzieleniu zamówienia


1. Nazwa i adres Zamawiającego

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul.
Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

 

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia są prace na działkach gruntu 751/6, 751/11 polegające na przygotowaniu nieruchomości pod wykonanie terenów utwardzonych (parkingi) zgodnie z poniższym zakresem:

  1. usunięcie zakrzewień, zarośli i samosiejek wraz z usunięciem części podziemnych roślin;

  2. wykoszenie traw;

  3. przemieszczenie elementów betonowych wystających nad powierzchnią terenu z części nieruchomości w miejsce wskazane przez Zamawiającego (w obrębie działek 751/6, 751/11).

 

3. Termin wykonanie zamówienia .

Do ustalenia z Zamawiającym.

 

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

 

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

 

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2

 

7. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

 

8. Sposób przygotowania ofert.

8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postepowania.
8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
8.6. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

 

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. ul.
Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.: 
Uporządkowanie terenu zlokalizowanego w Świebodzicach przy
ul. Kasztanowej
na działkach gruntu 751/6, 751/11 obręb 3 Śródmieście

9. Terminy składania ofert. 

9.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.08.2018r. do godziny 10.00.
9.2. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu 

 

10. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami

 

11. Warunki uzupełniające.

11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

11.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:

a) złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert.
b) gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
c) wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,

11.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.

11.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

12. Wykaz Załączników i Formularzy

1. Formularz nr 1 – Informacje o Oferencie.
2. Formularz nr 2 – Formularz Oferty.
3. Mapa poglądowa nieruchomości.

Zapytanie ofertowe – „Zagospodarowanie terenów zielonych przed budynkiem biurowo – socjalnym hali G zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego.”

Wałbrzych, dnia 09.08.2018 r.

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawie zlecenie prac polegających na zagospodarowaniu terenów zielonych przed budynkiem biurowo – socjalnym hali G zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

AllDoMat – Usługi Sprzątające
Ul. Opolska 5b/1
55-010 Groblice

Załącznik: Informacja o udzieleniu zamówienia

 


1. Nazwa i adres Zamawiającego

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

 

 2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia jest przygotowanie koncepcji i wykonanie prac zgodnie z poniższym zakresem:

Zagospodarowanie terenów zielonych przed budynkiem biurowo – socjalnym hali G zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego:

  1. Należy przygotować koncepcję zagospodarowania terenu zielonego, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego;

a) Koncepcja powinna zakładać oczyszczenie / zdjęcie górnej warstwy podłoża na terenie zielonym – zgodnie z zaznaczeniem na mapie;
b) Na całości należy zastosować warstwę nieprzepuszczalną rozrost chwastów – geowłókninę;
c) Dodatkowo należy zaprojektować ułożenie kruszywa lub kory;
d) Ponadto należy zaprojektować zasadzenie krzewów typu: jałowiec płożący, cisy płożące, kosodrzewina, trzmielina pospolita, iglaki ozdobne;
e) W koncepcji należy pozostawić istniejące krzewy (zdj. 3, 4);
f) Należy przewidzieć do wycinki jeden krzew – zgodnie z zaznaczeniem na mapie (zdj. 5a).

  1. Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego koncepcji należy wykonać prace.

 

3. Termin wykonanie zamówienia .

a) Rozpoczęcie realizacji: od dnia przekazania zlecenia;
b) Zakończenie realizacji: 30 września 2018 roku.

 

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót i dokonać pomiarów z natury. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny.

 

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Dagmara Komendera,tel.(+48)74 646 25 77, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel.(+48)74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

 

 6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Załącznik nr 1
6.2. Oświadczenie o braku zastrzeżeń, co do zakresu i terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia.

 

7. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

 

 8. Sposób przygotowania ofert.

8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postepowania.
8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
8.6. Oferty należy
przesłać na adres e-mail: dagmara.komendera@ipdevelopment.pl lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu.

 

9. Terminy składania ofert. 

9.1. Oferty należy przesłać na adres e-mail: dagmara.komendera@ipdevelopment.pl lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.07.2018r. do godziny 10.00.
9.2. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu 

 

10. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

 

 11. Warunki uzupełniające.

11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

11.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
11.1.2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
11.1.3. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,

11.2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
11.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

12. Wykaz Załączników i Formularzy

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Załącznik nr 1 – szkic z zaznaczeniem terenu podlegającego zamówieniu
  3. Załącznik nr 2 – dokumentacja zdjęciowa