Zapytanie ofertowe – „Zaprojektowanie przebudowy napowietrznej sieci elektroenergetycznej średniego napięcia w ramach usunięcia kolizji inwestycji z siecią Tauron Dystrybucja S.A. przy ul. Strefowej w Dzierżoniowie, dz. nr 47/3, 48/2, 49/3, 50, 51/4 obręb Zachód”

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie przebudowy napowietrznej sieci elektroenergetycznej średniego napięcia w ramach usunięcia kolizji planowanej inwestycji z siecią Tauron Dystrybucja S.A. przy ul. Strefowej w Dzierżoniowie, dz. nr 47/3, 48/2, 49/3, 50, 51/4 obręb Zachód, zgodnie z poniższym zakresem:

a) Wykonanie szczegółowych oględzin nieruchomości, istniejącej oraz projektowanej trasy sieci,

b) Wykonanie projektu budowlanego przebudowy sieci zgodnie z warunkami technicznymi usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej wydanymi przez Tauron Dystrybucja S.A. (Załącznik nr 3) oraz koncepcją usunięcia kolizji (Załącznik nr 4),

c) Uzgodnienie projektu z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych jeżeli wystąpi taka konieczność,

d) Uzgodnienie projektu z Tauron Dystrybucja S.A.,

e) Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji wymaganych do wykonania przedmiotu zamówienia,

f) Uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę,

g) Zamawiający posiada mapę do celów projektowych (Załącznik nr 5),

h) Zamawiający udzieli wykonawcy pełnomocnictwa do reprezentowania Zamawiającego,

 

3. Termin wykonania zamówienia

Oferent w formularzu oferty zaoferuje najkrótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia od podpisania umowy lub zlecenia z Zamawiającym pozwalający na rzetelne wykonanie  zamówienia.

4. Lokalizacja przedmiotu zamówienia

Lokalizacja obiektu objętego zamówieniem: woj. Dolnośląskie, powiat dzierżoniowski, adres: 58‑200 Dzierżoniów, ul. Strefowa, dz. nr 47/3, 48/2, 49/3, 50, 51/4 obręb Zachód.

5. Wizja lokalna przedmiotu zamówienia

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej nieruchomości i obiektu objętego zamówieniem. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Jacek Lipicki, tel. (+48) 537 980 908, jacek.lipicki@ipdevelopment.pl

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

7. Dokumenty składające się na ofertę

7.1. Wypełniony formularz – informacje o oferencie – Formularz nr 1

7.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby umocowane do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2

8. Okres związania ofertą

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

9. Cena oraz waluta oferty

Walutą oferty jest złoty polski i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich na rachunek wykonawcy.

10. Sposób przygotowania ofert

10.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.

10.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.

10.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim

11. Terminy składania ofert

Oferty należy składać w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: jacek.lipicki@ipdevelopment.pl w terminie do 31 stycznia 2022 r. do godziny: 10:00 w postaci wiadomości e-mail zawierającej zeskanowane dokumenty podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania oferenta.

12. Wybór oferenta

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta to oferta o najniższej cenie.

Załącznik nr 1 – Formularz nr 1 – Informacje o Oferencie

Załącznik nr 2 – Formularz nr 2 – Formularz Oferty

Załącznik nr 3 – Warunkami technicznymi usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej

Załącznik nr 4 – Koncepcja usunięcia kolizji

Załącznik nr 5 – Mapa do celów projektowych

Zapytanie ofertowe –„Wykonanie instalacji domofonowej „Biznes Inkubatora” – Parku Biznesu z Inkubatorem Przedsiębiorczości w Świebodzicach”

 

 

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

 

Zapytanie ofertowe –„Wykonanie instalacji domofonowej „Biznes Inkubatora” – Parku Biznesu z Inkubatorem Przedsiębiorczości w Świebodzicach”

 

  1. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż urządzeń domofonowych wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury kablowej w obiekcie „Biznes Inkubatora” – Parku Biznesu z Inkubatorem Przedsiębiorczości w Świebodzicach” przy ul. Strefowej 5A w  Świebodzicach (58-160) wg specyfikacji:

Zadanie nr 1 – dostęp do budynku

  1. Rodzaj urządzeń: domofony bezsłuchawkowe w ilościach:

– panele zewnętrzne – 3 szt.

– panele wewnętrzne – 17 szt.

  1. Możliwość przypisania na panelu zewnętrznym minimum 30 pozycji wywoływanych użytkowników;
  2. Montaż przy panelach zewnętrznych tabliczek informacyjnych z nazwami podmiotów, identyfikujące poszczególne numery z możliwością późniejszej zmiany nazw użytkowników;
  3. Montaż w drzwi zewnętrznych (dwie sztuki) elektrozamków i w przypadku konieczności połączenia ich z instalacją przeciwpożarową znajdującą się na obiekcie;
  4. Możliwość odblokowywania drzwi zewnętrznych w biurowcu (2 szt.) za pomocą:

– paneli wewnętrznych,
– kodu wpisywanego na panelu zewnętrznym,
– przy zastosowaniu karty / pastylki
– mechanicznie za pomocą standardowych zamków w drzwiach.

  1. Możliwość odblokowania kołowrotka przy portierni za pomocą paneli wew.
  2. Wraz z zamówieniem dostarczone zostaną skonfigurowane karty / pastylki w ilości 50 szt.
  3. Za pomocą panelu wew. znajdujący się w portierni będzie możliwość łączenia się z pozostałymi panelami wew. w biurowcu

 

Zadanie nr 2 – dostęp do sali konferencyjnej

  1. Urządzenia:

– kaseta zewnętrzna z czytnikiem kart / pastylek.

  1. Montaż elektrozamka w drzwiach wejściowych do salki konferencyjnej.
  2. Możliwość ustawienia blokady drzwi w pozycji zablokowanej lub odblokowanej.
  3. Możliwość zdalnego zarządzania blokadą drzwi.

 

  1. Zamówienie uzupełniające

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, dotyczącego Przedmiotu Umowy.

 

  1. Termin wykonanie zamówienia.

Umowę zawartą w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania należy zrealizować w terminie do 45 dni od dnia zawarcia umowy.

 

  1. Terminy składania ofert.

Oferty należy składać:

W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

Wykonanie instalacji domofonowej „Biznes Inkubatora”,

w terminie do 13 grudnia 2021 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 13 grudnia 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

 

lub

 

W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 13 grudnia 2021 r. do godziny: 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

 

i opisana:

Oferta na: „Wykonanie instalacji domofonowej „Biznes Inkubatora” – Parku Biznesu z Inkubatorem Przedsiębiorczości w Świebodzicach”

(„Nie otwierać przed dniem 13.12.2021 r., godz. 10:40”)

 

  1. Termin otwarcia ofert

 

Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.12.2021 r. o godz. 10:40 w siedzibie Spółki.

 

  1. Kryteria oceny oferty oraz informacje o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty
Lp Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana

do poszczególnych kryteriów oceny ofert

1 C Cena 100 pkt

 

Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:

[C] = ((cena oferty z najniższą ceną)/(cena badanej oferty)) * 100 pkt

 Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje się spośród oferentów, którzy złożyli w przewidzianym terminie ofertę spełniającą wymagania określone w niniejszym zapytaniu.

 

Informacja:

Spółka zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, przedłużenia terminu składania ofert, negocjacji warunków umowy oraz odstąpienia od wyboru oferty, bez podania przyczyn. Oferta i dokumenty dostarczone wraz z ofertą nie podlegają zwrotowi. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania. Złożenie oferty jest równoznaczne ze zobowiązaniem się przez Wykonawcę do niewnoszenia jakichkolwiek roszczeń z powyższych tytułów względem Spółki.

 

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Grzegorz Kogut, tel. (+48) 74 646 25 72, grzegorz.kogut@ipdevelopment.pl

 

  1. Dokumenty składające się na ofertę:
    • Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – stanowiący załącznik
    • Wypełnione oświadczenie wykonawcy – stanowiące załącznik

 

  1. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w zakresie:

  • zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
  • uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
  • zdolności technicznej lub zawodowej.

Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

 

  1. Informacje uzupełniające.
    • Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
    • Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
    • Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

  1. Wykaz Załączników i Formularzy
  1. Formularz oferty z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  2. Rzut parteru z rozmieszczeniem urządzeń domofonowych
  3. Rzut pierwszego piętra z rozmieszczeniem urządzeń domofonowych
  4. Rzuty z przebieg tras kablowych
  5. PZT
  6. Zapytanie

Zapytanie ofertowe – „Przeprowadzenie okresowej kontroli systemu detekcji gazu wraz z wykonaniem czynności konserwacyjnych na halach produkcyjno – magazynowych będących własnością Spółki zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków §3 ust. 3”.

Zapytanie ofertowe – „Przeprowadzenie okresowej kontroli systemu detekcji gazu wraz z wykonaniem czynności konserwacyjnych na halach produkcyjno – magazynowych będących własnością Spółki zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków §3 ust. 3”.

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

2.1. Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie okresowej kontroli systemu detekcji gazu wraz z wykonaniem czynności konserwacyjnych na halach produkcyjno – magazynowych będących własnością Spółki zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków 3 ust. 3;

2.2. Obiekty objęte kontrolą:

Lp. Obiekt Zakres kontroli Urządzenie
1 Świdnicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 30 a)Kontrola;

b)Kalibracja  modułu sensora (detektora)/wymiana – jeśli zachodzi taka konieczność,

c) Wymiana pakietu akumulatorów – jeśli zachodzi taka konieczność

– centrala MD-X.ZA24/2 – szt. 1 (hala str. prawa)

– centrala MD-8.A – 1 szt.  (hala str. lewa)

– centrala MD-16.A – 1 szt.  (hala główna)

– centrala MD-2.Z/A – 1 szt.  (dwie kotłownie)

– sygnalizator SL-32 – szt. 8

– detektor DG-14.EN/M – szt. 5 (hala str. prawa)

– detektor DEX/F12 – szt. 5 (hala str. lewa)

– detektor DEX/F12 – szt. 13 (hala główna)

– detektor DEX/F12 – szt. 2 (dwie kotłownie)

2 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 28 A a)Kontrola;

b)Wymiana  modułu sensora (detektora) – jeśli zachodzi taka konieczność

c) Wymiana pakietu akumulatorów – jeśli zachodzi taka konieczność

 

 

– centrala Alkaster CS-4x – szt. 5

– sterownik STZ-08 – szt. 5

– sygnalizator SOA-08 – szt. 5

– detektor – Alkaster DEM-08W – szt. 17

3 Dzierżoniowski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 17 a)Kontrola;

b)Kalibracja  modułu sensora (detektora)/wymiana

c) Wymiana pakietu akumulatorów – jeśli zachodzi taka konieczność

– centrala MD-8z – szt. 1

– sygnalizator SL-21 – szt. 1

– detektor – DEX/F4 – szt. 5 szt.

4 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 19 a)Kontrola;

b)Kalibracja  modułu sensora (detektora)/wymiana

c) Wymiana pakietu akumulatorów – jeśli zachodzi taka konieczność

 

– centrala MD-2.z – szt. 6

– centrala MD-4.z – szt. 2

– sygnalizator SL-32 – szt. 8

– detektor DEX/F4 – szt. 18 szt.

5 Wałbrzyski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Uczniowska 34 a)Kontrola;

b)Wymiana modułu sensora (detektora) – jeśli zachodzi taka konieczność

c) Wymiana pakietu akumulatorów – jeśli zachodzi taka konieczność

 

– centrala Alkaster CS-8X – szt. 4

– sygnalizator SOA-08 – szt. 4

– detektor Alkaster DEM-08W – szt. 16

6 Świebodzicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G (główna hala i kotłownia) a)Kontrola;

b)Kalibracja  modułu sensora (detektora)/wymiana

c) Wymiana pakietu akumulatorów – jeśli zachodzi taka konieczność

 

– centrala CS4X – szt. 2 (hala główna)

– centrala CS8X – szt. 1 (hala główna)

– centrala MD-2.z – szt. 1 (kotłownia)

– sygnalizator SOA-08 – szt. 2 (hala główna)

– sygnalizator SL-32 – szt. 1(kotłownia)

– detektor DEX/F4 – szt. 1 (kotłownia)
– detektor DEM-08W – szt. 14 (hala główna)

7 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala A a)Kontrola;

b)Kalibracja  modułu sensora (detektora)/wymiana

c) Wymiana pakietu akumulatorów – jeśli zachodzi taka konieczność

 

– centrala MD-2.z – szt. 1

– centrala MD-4.z – szt. 2

– sygnalizator SL-32 – szt. 3

– detector DEX/F4 – szt. 9

8 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala H a)Kontrola;

b)Kalibracja  modułu sensora (detektora)/wymiana

c) Wymiana pakietu akumulatorów – jeśli zachodzi taka konieczność

 

– centrala MDP-8 – szt. 1

– sterownik K-8P – szt. 1

– sygnalizator SL-32 – szt. 1

– detektor – DEX-12N2F – szt. 4

2.3. Uwaga:

a) Podczas kontroli należy zweryfikować stan pakietów akumulatorów w każdej centrali. Jeśli zajdzie konieczność ich wymiany z uwagi na zużycie lub koniec terminu użytkowania zgodnie z DTR należy to uwzględnić w ofercie, podając kwotę jednostkową za wymianę pakietu akumulatorów (zgodnie z formularzem oferty – Załącznik nr 1);

b) Dla urządzeń firmy Alkaster, jeśli zajdzie taka konieczność, należy uwzględnić wymianę modułów sensorów na nowe z okresem ważności kalibracji 36 miesięcy (+/- jeden miesiąc). W ofercie należy wskazać kwotę jednostkową za wymianę modułu sensora (zgodnie z formularzem oferty – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).

c) W przypadku urządzeń firmy Gazex, dopuszczalna jest kalibracja modułów sensorów na miejscu. Do oferty należy dołączyć stosowny certyfikat zaświadczający o posiadaniu statusu autoryzowanego serwisu Gazex.

d) Rozliczenie za wykonane prace nastąpi powykonawczo w oparciu o faktyczną ilość wymienionych/skalibrowanych detektorów oraz wymienionych pakietów akumulatorów.

2.4. Protokół:

Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, w którym umieści m.in. informacje o: nazwie firmy dokonującej kontroli, dacie wykonania kontroli, dacie następnej kontroli, imię i nazwisko osoby kontrolującej oraz informacje o posiadanych uprawnieniach osób przeprowadzających kontrolę. Lokalizacji obiektu na którym będzie przeprowadzana kontrola. Ponadto protokół powinien zawierać zestawienie elementów przeprowadzonego przeglądu (centrala – typ, nr fabryczny, głowica – typ , nr fabryczny, nazwę gazu którym wykonano test, wartości stężenia, wskazywania głowicy, wynik próby).

3. Cena zamówienia

Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie:

a) Okresowej kontroli systemu detekcji gazu na obiektach Spółki;

b) Niezbędne czynności konserwacyjne systemu detekcji gazu;

c) Pracę podnośnika lub rusztowania. Poza Świebodzickim Parkiem Przemysłowym Zamawiający nie zapewnia podnośnika lub rusztowania. W Świebodzicach Zamawiający udostępni podnośnik nożycowy wraz z operatorem.

4. Termin wykonanie zamówienia.

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia:
do 30.12.2021 r.

5. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

5.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

„Kontrola detekcji gazu”,

w terminie do 15 listopada 2021 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 15 listopada 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

5.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 15 listopada 2021 r. do godziny: 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

Przeprowadzenie okresowej kontroli systemu detekcji gazu wraz z wykonaniem czynności konserwacyjnych na halach produkcyjno – magazynowych będących własnością Spółki zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków §3 ust. 3”.

 

6. Kryteria oceny oferty oraz informacje o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty

Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:

a) cena – 90% wagi:

Maksymalną liczbę punktów: 90, otrzyma oferta o najniższej cenie. Kolejnym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem.

Pc= (najniższa cena spośród badanych ofert / cena badanej oferty)x100x0,9

gdzie: Pc – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za cenę

b) dotychczasowe doświadczenie – 10% wagi:

Maksymalną liczbę punktów: 10, otrzyma oferta (lub oferty), w której Oferent wykaże i udokumentuje co najmniej cztery zrealizowane usługi, spełniające kryteria określone w niniejszym zapytaniu. Punktacja za doświadczenie będzie przyznawana w następujący sposób:

Pd= 10 punktów za udokumentowanie 4 lub więcej zrealizowanych usług

Pd= 7,5 punktów za udokumentowanie 3 zrealizowanych usług

Pd= 5 punktów za udokumentowanie 2 zrealizowanych usług

Pd= 2,5 punktu za udokumentowanie 1 zrealizowanej usługi

Pd= 0 punktów za nieudokumentowanie żadnej usługi

gdzie: Pd – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za doświadczenie

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:

P= P+ Pd

gdzie: P – oznacza łączną liczbę punktów dla badanej oferty,

Pc – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za cenę

Pd – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za doświadczenie

Warunek konieczny wzięcia udziału w postępowaniu to załączenie do oferty stosownego dokumentu potwierdzającego posiadanie statusu autoryzowanego serwisu Gazex.

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców.

7.  Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

8. Dokumenty składające się na ofertę.

8.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – stanowiący załącznik nr 1

8.2. Wypełnione oświadczenie wykonawcy – stanowiące załącznik nr 2

9. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

10. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w zakresie:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

4) zdolności technicznej lub zawodowej.

Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

11. Informacje uzupełniające.

11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

11.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

11.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

12. Wykaz Załączników i Formularzy

1. Formularz nr 1 – Formularz oferty,

2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

Oferta pracy na stanowisko – Pracownik działu technicznego/Konserwator

 „INVEST-PARK DEVELOMPENT ” SP. Z O. O.

POSZUKUJE

Pracownika działu technicznego/Konserwatora

 

Miejsce pracy: Świebodzice

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych („złota rączka”);
  • Umiejętność wykonywania drobnych prac budowlanych (np.: szpachlowanie, malowanie, naprawa instalacji wodno-kanalizacyjnej),
  • Uprawnienia SEP do 1 kV,
  • Brak przeciw wskazań do pracy na wysokościach powyżej 3 m,
  • Prawo jazdy kategorii T lub B,
  • Praktyczna umiejętność obsługi ciągnika rolniczego w zakresie zimowego utrzymania dróg oraz koszenia.

Zakres obowiązków

  • Bieżąca konserwacja i naprawa instalacji oraz urządzeń technicznych budynku;
  • Utrzymanie obiektów budowlanych w bardzo dobrym stanie technicznym;
  • Odśnieżanie chodników i terenów utwardzonych na obiektach i obszarach należących do Spółki;
  • Koszenie terenów zielonych na obiektach i obszarach należących do Spółki;
  • Wykonywanie drobnych prac remontowo-budowlanych.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i dogodne warunki pracy;
  • Dużą samodzielność i swobodę pracy;
  • Niezbędne narzędzia i materiały do wykonywania pracy;
  • Opiekę medyczną.

Osoby zainteresowane uprzejmie prosimy o przesłanie aktualnego CV na adres: ipd@ipdevelopment.pl z tytułem maila: Rekrutacja – Pracownik działu technicznego/Konserwator

 

Prosimy o dopisanie następujących klauzul:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez „INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o. o. moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie materiałach rekrutacyjnych na potrzeby tej oraz przyszłych rekrutacji.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez „INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o. o. podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych, innych niż te, które pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa dla potrzeb rekrutacji.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Zapytanie ofertowe – „Roczna obsługa stacji  nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o.o.”

Zapytanie ofertowe – „Roczna obsługa stacji  nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o.o.”

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

 

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

2.1. Przedmiotem Zamówienia jest:

2.1.1. Roczna obsługa stacji nN, sN oraz transformatorów znajdujących się na terenie obiektów będących własnością Spółki, obejmująca kwartalne przeglądy/oględziny stacji. Z ww. czynności należy sporządzić stosowne protokoły podpisane przez uprawnione osoby.

W ramach kwartalnych przeglądów/oględzin Oferent będzie wykonywał również drobne naprawy do 5 punktów elektrycznych (punkt oświetlenia, punkt pojedynczego gniazda elektrycznego czy punkt włącznika) na obiektach będących własnością Zamawiającego. Niezbędny materiał w celu wykonania drobnych prac po stronie Zamawiającego.

2.1.2. Zestawienie obiektów objętych obsługą znajduje się poniżej:

lp. Obiekt Rodzaj stacji
1 Świdnicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 30 Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
2 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 28 A Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
3 Dzierżoniowski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 19 Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
4 Wałbrzyski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Uczniowska 34 Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
5 Świebodzicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala B i C Rozdzielnia nN
6 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala D Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
7 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora

 

2.1.3. W przypadku wystąpienia awarii typu „ciężkiego” (powodującej konieczność wyłączenia zasilania obiektu) sporządzenie stosownego protokołu z określeniem przyczyn awarii, określenie sposobu usunięcia awarii, przedstawienie oferty usunięcia awarii oraz gotowość do rozpoczęcia usuwania awarii – w terminie do 24h od zgłoszenia Zamawiającego.

Koszt materiałów niezbędnych do usunięcia usterek/awarii leży po stronie Zamawiającego. Oferta wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.

2.1.4. W przypadku wystąpienia usterek i awarii typu „lekkiego” (niepowodujących konieczności wyłączania zasilania obiektu) naprawa oraz usunięcie usterki przez Oferenta podczas kwartalnych przeglądów i oględzin stacji w cenie ofertowej. Koszt materiałów niezbędnych do usunięcia usterek/awarii leży po stronie Zamawiającego.

 

Szczegółowy zakres prac przedstawiono w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego oraz w instrukcjach współpracy ruchowej (załącznik nr 3).

Okresowe badanie sprzętu dielektrycznego będącego na wyposażeniu stacji SN leżą po stronie Zamawiającego.

3. Termin wykonanie zamówienia.

Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania prac. Umowa o współpracy będzie obowiązywała dwanaście miesięcy od daty jej podpisania z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. 791147666, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl

Arkadiusz Kawałko, tel.605 615 503, arkadiusz.kawalko@ipdevelopment.pl

6. Dokumenty składające się na ofertę.

Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Załącznik nr 1

7. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

8. Terminy składania ofert. 

8.1. Ofertę należy złożyć:

a) w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl, zatytułowaną: „Roczna obsługa stacji” do dnia: 25.10.2021 do godziny: 12:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać oddzielnym mailem w dniu 25.10.2021 w godzinach: 12:10 – 12:30.

Lub

b) w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, II piętro – sekretariat Spółki, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 210.2021 r. do godziny 12.00. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Koperta powinny być zaadresowane na adres Zamawiającego:

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.

ul .Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

„Roczna obsługa stacji  nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.”

                       (Nie otwierać przed dniem: 25.10.2021 r. godz. 12.10)

 

9. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent otrzyma największą ilość punktów wyliczanych według poniższego wzoru. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:

a) cena – 80% wagi:

Maksymalną liczbę punktów: 80, otrzyma oferta o najniższej cenie. Kolejnym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem.

Pc= (najniższa cena spośród badanych ofert / cena badanej oferty)x100x0,8

       gdzie: Pc – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za cenę

b) dotychczasowe doświadczenie – 20% wagi:

Maksymalną liczbę punktów: 20, otrzyma oferta (lub oferty), w której Oferent wykaże i udokumentuje co najmniej cztery zrealizowane usługi, spełniające kryteria określone w niniejszym zapytaniu. Punktacja za doświadczenie będzie przyznawana w następujący sposób:

Pd= 20 punktów za udokumentowanie 4 lub więcej zrealizowanych usług

Pd= 15 punktów za udokumentowanie 3 zrealizowanych usług

Pd= 10 punktów za udokumentowanie 2 zrealizowanych usług

Pd= 5 punktów za udokumentowanie 1 zrealizowanej usługi

Pd= 0 punktów za nieudokumentowanie żadnej usługi

gdzie: Pd – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za doświadczenie

Łączna liczba punktów za ofertę będzie wyliczona wg wzoru:

P= Pc + Pd

gdzie: P – oznacza łączną liczbę punktów dla badanej oferty.

10. Z udziału w zapytaniu wykluczeni zostaną Oferenci:

10.1. w odniesieniu do których wszczęto postępowanie o ogłoszeniu upadłości lub których upadłość ogłoszono, wszczęto postępowanie naprawcze, likwidację.

10.2. którzy nie spełniają warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym zapytaniu.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zapis w dokumentach rejestrowych Oferenta potwierdzający, że Oferent prowadzi działalność w zakresie zgodnym z zapytaniem.

10.3. którzy nie spełniają warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zapis w dokumentach rejestrowych Oferenta potwierdzający, że Oferent prowadzi działalność minimum trzy lata.

 

11. Warunki uzupełniające.

11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako   poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

11.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

11.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

11.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty;
  2. Załącznik nr 2 – Szczegółowy zakres oględzin i przeglądów stacji objętych zapytaniem ofertowym;
  3. Załączniki nr 3 – Dokumentacje techniczno-ruchowe stacji;
  4. Załącznik nr 4 – Przykładowy protokół z przeglądów/oględzin;

Zapytanie ofertowe – „Wykonanie ogrodzenia panelowego na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego przy ul. Uczniowskiej 34. ”

Zapytanie ofertowe – Wykonanie ogrodzenia panelowego na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego przy
ul. Uczniowskiej 34.

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie ogrodzenia wokół instalacji fotowoltaicznej wraz z furtką wejściową, zgodnie z poniższym zakresem:

Zakres prac:

– wykopy pod fundamenty słupków wraz z utylizacją urobku,

– wykonanie fundamentów betonowych pod słupki wraz z montażem słupków (montaż słupków w terenie zielonym),

– montaż kompletnego ogrodzenia panelowego o długości ok. 160 mb, rozliczenie prac nastąpi powykonawczo, w oparciu o faktyczną ilość metrów bieżących wykonanego ogrodzenia,

– montaż furtki wejściowej,

– po stronie Zleceniobiorcy jest dostarczenie wszystkich materiałów a także koszty transportu i utylizacji.

Specyfikacja ogrodzenia:

– ogrodzenie panelowe ocynkowane o wysokości ok. 2,03 m (bez podmurówki), lokalizacja ogrodzenia została pokazana w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego,

– średnica drutu ogrodzeniowego min. fi 4,0; oczko proste 50 mm x 200 mm, oczko małe 50 mm x 50 mm,

– słupki ogrodzeniowe z profili o wymiarach min. 40 mm x 60 mm zagłębione w fundamencie na min. 700 mm (głębokość fundamentu min. 800mm),

– furtka wejściowa o szerokości 1,0 m, zamykana na klucz + klamka, dostosowana do ogrodzenia o wysokości ok.2,03 m (lokalizacja furtki do uzgodnienia z zamawiającym),

– wszystkie w/w elementy ocynkowane.

Gwarancja:

– okres gwarancji na wykonane prace: 24 miesiące.

3. Termin wykonanie zamówienia.

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 8 tygodni od podpisania umowy/zlecenia z Zamawiającym.

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. 791 147 666, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1

6.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2

7. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

8. Sposób przygotowania ofert.

8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.

8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.

8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

9. Terminy składania ofert. 

9.1. w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl zatytułowaną: „Ogrodzenie WPP” do dnia: 25.10.2021 r. do godziny: 12:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać oddzielnym mailem w dniu 25.10.2021 r. w godzinach: 12:10 – 12:30.

lub

9.2. w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

Ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.: 
„Wykonanie ogrodzenia panelowego na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego przy ul. Uczniowskiej 34. ”

10. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka, w której oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie zakresu zapytania ofertowego.

11. Warunki uzupełniające.

11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

11.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:

11.2.1. złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
11.2.2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
11.2.3. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,
11.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

12. Wykaz Załączników i Formularzy

  1. Formularz nr 1 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  2. Formularz nr 2 – Formularz Oferty.
  3. Załącznik nr 1 – Lokalizacja ogrodzenia

Zapytanie ofertowe – „Realizacja usługi odśnieżania dachów oraz terenów utwardzonych na obiektach i obszarach będących własnością Spółki.”                        

Zapytanie ofertowe – „Realizacja usługi odśnieżania dachów oraz terenów utwardzonych na obiektach i obszarach będących własnością Spółki.”

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Zakres usługi obejmuje :

a) Odśnieżanie terenów utwardzonych:

Lp. Obszar Obiekt Zakres Ilość
1 Świdnicki Park Przemysłowy Hala przy ul. Towarowa 30 droga dojazdowa do hali około 1400 m2;
droga wokół hali, place manewrowe około 5800 m2;
parking około 740 m2;
chodniki wraz ze schodami i strefą wejściową do biurowca około 550 m2;
2 Świebodzicki Park Przemysłowy a) Hala A przy ul. Wałbrzyskiej 38
b) Hala B i C przy ul. Wałbrzyskiej 38
c) Hala D przy ul. Wałbrzyskiej 38
d) Hala E przy ul. Wałbrzyskiej 38
e) Hala F przy ul. Wałbrzyskiej 38

f)  Hala G przy ul. Wałbrzyskiej 38
h)Hala H przy ul. Wałbrzyskiej 38

drogi około 7975 m2;
parkingi, place manewrowe około 4683 m2;
chodniki wraz z strefą wejściową do biurowców około 752 m2;
3 Inkubator Hala przy ul. Strefowej 5a w Świebodzicach drogi wewnętrzne, place manewrowe około 3953 m2;
parkingi około 706 m2;
chodniki około 270 m2;

b) Odśnieżanie dachów:

Lp. Obszar Obiekt Zakres Ilość
1 Świdnicki Park Przemysłowy Hala przy ul. Towarowa 30 dach hali + biurowca + budynek techniczny (membrana PCV) około 8080 m2;
2 Dzierżoniowski Park Przemysłowy Hala przy ul. Strefowa 19 dach hali + biurowca (membrana PCV) około 2000 m2
3 Wałbrzyski Park Przemysłowy Hala przy ul. Uczniowska 34 dach hali + biurowca + budynku technicznego ( membrana PCV) około 5600 m2
4 Świebodzicki Park Przemysłowy Hala A przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali A ( membrana PCV) około 1700 m2;
5 Hala B i C przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali B + C ( membrana PCV, papa) około 650 m2;
6 Hala D przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali D ( membrana PCV) około 400 m2
7 Hala E przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali E (membrana PCV, papa) około 550 m2;
8 Hala F przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali F ( papa) około 850 m2;
9 Hala G przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali G (membrana) około 7600 m2
10 Hala H przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali H (membrana)

 

około 1800 m2
11 Inkubator Hala Inkubator przy ul. Strefowej 5a w Świebodzicach Dach hali (membrana) około 5800 m2

3. Cena zamówienia.

Prosimy o wycenę poszczególnych lokalizacji osobno, ponieważ Spółka dopuszcza możliwość zlecenia prac na poszczególnych obiektach różnym oferentom.

  1. ODŚNIEŻANIE TERENÓW UTWARDZONYCH – Cena ryczałtowa za miesiąc – załącznik nr 1 – wzór Umowy;
  2. ODŚNIEŻANIE DACHÓW – Cena za jednorazową usługę oraz cena za gotowość – załącznik nr 2 – wzór Umowy.

4. Termin wykonanie zamówienia.

Okres realizacji usługi: od podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 15 grudnia 2021 r. do 15 marca 2022 r.

5. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny.

6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Dagmara Komendera, tel. kom.691-324-666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel.(+48)74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

7. Dokumenty składające się na ofertę.

7.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1;

7.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz 2.

8. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

9. Sposób przygotowania ofert.

9.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.

9.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.

9.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

9.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

9.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

10. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

10.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl – tytułem „Odśnieżanie” w terminie do 22 października 2021 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 22 października 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

10.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

„Realizacja usługi odśnieżania dachów oraz terenów utwardzonych na obiektach i obszarach będących własnością Spółki.”    

 

11. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

12. Warunki uzupełniające.

12.1.  Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

12.2.  Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

12.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:

a) złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,

b) gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,

c) wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,

12.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

13. Wykaz Załączników i Formularzy

13.1 Formularz nr 1 – Formularz oferty,

13.2 Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

13.3 Załącznik nr 1 – Wzór umowy na odśnieżanie terenów,

13.4 Załącznik nr 2 – Wzór umowy na odśnieżanie dachów,

13.5 Załącznik nr 3 – Mapy z zaznaczonymi zakresami.

Ogłoszenie sprzedaży nieruchomości gruntowej, stanowiącej działki ew. nr 62/4 oraz 61, zabudowanej budynkiem hotelowo-biurowym położonej w Żarowie przy ul. Zamkowej nr 1 , powiat Świdnicki, województwo Dolnośląskie.

Wałbrzych, 14.09.2021 r.

„INVEST – PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.

ul . Uczniowska 16, 58-306 WAŁBRZYCH

OGŁASZA

Ofertę sprzedaży nieruchomości gruntowej, stanowiącej działki ew. nr 62/4 oraz 61, zabudowanej budynkiem hotelowo-biurowym położonej      w  Żarowie przy ul. Zamkowej nr 1 , powiat Świdnicki, województwo Dolnośląskie.

 

§ 1. Przedmiot przetargu

Przedmiotem przetargu jest nieruchomość gruntowa, którą stanowią działki gruntu nr 61 i 62/4, o łącznej powierzchni 0,2331 ha,  zabudowana zabytkowym budynkiem usługowo-mieszkalnym o pow. użytkowej 1043,02 m2, położona w miejscowości Żarów, przy ul. Zamkowej nr 1, AM-4, obręb Żarów, gmina Żarów, powiat świdnicki, województwo dolnośląskie.

Dla nieruchomości Sąd Rejonowy w Świdnicy V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr SW1S/00019388/5.

 

Data rozpoczęcia: 2021- 09-14
Data zakończenia: 2021-11-08

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu,

58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 16,

Tel. ( +48) 74 646-25-70; fax ( + 48) 74 646-25-74, email: ipd@ipdevelopment.pl www.ipdevelopment.pl

zaprasza do uczestniczenia w pisemnym przetargu nieograniczonym, dotyczącym sprzedaży nieruchomości zabudowanej , wyżej wymienionej, stanowiącej własność Spółki, zwanej dalej „Nieruchomość” lub ‘Przedmiot przetargu”

 

1/ OPIS I LOKALIZACJA NIERUCHOMOSCI ZABUDOWANEJ

Na teren nieruchomości składają się dwie działki ewidencyjne o nr 61, o powierzchni 0,2051 ha i o nr 62/4 o powierzchni 0,0280 ha, zabudowane, o łącznej powierzchni 0,2331 ha. Kształt nieruchomości zwarty. Ukształtowanie terenu płaskie. Nieruchomość jest ogrodzona: od frontu ogrodzenie kute na podmurówce i słupach murowanych z bramą wjazdową, od południa ogrodzeniem stalowym w systemie panelowym, od zachodu starym ogrodzeniem murowanym z cegły ceramicznej. Na działkach znajduje się zabytkowy budynek usługowo-mieszkalny (dawna Villa Treutler-Schlosser) z częścią dobudowaną wraz z instalacjami wewnętrznymi. Teren w pełni zagospodarowany: wyłożony kostką brukową, obsiany trawnikiem, istniejąca zieleń w postaci okazów wiekowych drzew liściastych. Nieruchomość posiada dostęp do sieci: energetycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, telekomunikacyjnej. Wjazd oraz wejście na teren działki od strony północnego-wschodu z działki drogowej (ul. Zamkowej) – droga publiczna, o nawierzchni asfaltowej.

Budynek usługowo-mieszkalny – dawna Villa Treutler-Schlosser. Budynek jest w zabudowie wolno stojącej, o 3 kondygnacjach naziemnych, podpiwniczony. Obiekt został rozbudowany   w  głąb posesji. Budynek wzniesiony w technologii tradycyjnej murowanej. Budynek pełnił funkcję mieszkalną, obecnie siedziba przedszkola na parterze, na piętrze i poddaszu pokoje mieszkalne, nieużytkowane, uprzednio zamieszkałe przez pracowników podstrefy ekonomicznej.

Budynek przy ul. Zamkowej widnieje w Wykazie zabytków w powiecie świdnickim (stan styczeń 2016 r.), rodzaj obiektu: dom mieszkalny, obiekt/zespół: willa. Rok budowy: 1870 (zgodnie z kartoteką budynku).

Przedmiotowa nieruchomość zlokalizowana jest w miejscowości Żarów przy ul. Zamkowej nr 1. Lokalizacja nieruchomości bardzo korzystna – w centralnym obrębie miasta,                                 w bezpośrednim sąsiedztwie Urzędu Miejskiego. Najbliższe sąsiedztwo lokalizacji stanowi zabudowa usługowa i mieszkalna, z dużą ilością zieleni, w tym budynek Urzędu Miejskiego, tereny szkoły z boiskiem. W pobliżu tereny zielone – zabytkowy park miejski. Nieruchomość od północnego-wschodu sąsiaduje z drogą dojazdową (ul. Zamkowa – droga asfaltowa). Dogodny dostęp środkami komunikacji samochodowej i publicznej. Możliwość parkowania wzdłuż ulicy lub na parkingu miejskim. Strefa płatnego postoju nie obowiązuje. Dostęp do obiektów usługowo-handlowych jest bardzo dobry. Teren sąsiedztwa z pełną infrastrukturą techniczną: sieć wodociągowa, kanalizacyjna (miejska), gazowa, energetyczna                                                  i telekomunikacyjna.

Nieruchomość posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej – ul. Zamkowej (działka nr 60, AM-4, obręb Żarów).

2/ OPIS I PRZEZNACZENIE NIERUCHOMOŚCI

Przeznaczenie budynku: budynek biurowo-mieszkalny o pow. użytkowej  1043,02 m2 i kubaturze 4350,00 m3.

Zestawienie powierzchni użytkowej poszczególnych pomieszczeń):

 

PARTER

L.p. Rodzaj pomieszczenia P.U. [m2]
1.1 schody 15,52
1.2 hol wejściowy + korytarz 27,53
1.3 pomieszczenie usługowe 28,04
1.4 pomieszczenie usługowe 29,26
1.5 pomieszczenie usługowe 34,01
1.6 pomieszczenie usługowe 42,13
1.7 kuchnia 13,12
1.8 korytarz 13,12
1.9 sala konferencyjna 29,68
1.10 WC 5,04
1.11 WC 5,81
1.12 pomieszczenie usługowe 50,28
1.13 pomieszczenie usługowe 7,99
RAZEM P.U. 301,53
PIĘTRO

 

L.p. Rodzaj pomieszczenia P.U. [m2]
2.1 hol 22,41
2.2 pokój 28,95
2.3 łazienka 10,13
2.4 pokój 19,38
2.5 łazienka 4,81
2.6 przedpokój 4,74
2.7 pokój 27,15
2.8 łazienka 5,20
2.9 przedpokój 4,01
2.10 pokój 17,53
2.11 łazienka 5,20
2.12 przedpokój 3,23
2.13 kuchnia 10,90
2.14 pokój 17,32
2.15 łazienka 3,30
2.16 pomieszczenie gospodarcze 10,69
2.17 klatka schodowa 16,09
RAZEM P.U. 211,04
PODDASZE
L.p. Rodzaj pomieszczenia P.U. [m2]
3.1 hol 27,48
3.2 pokój 30,74
3.3 łazienka 7,82
3.4 pokój 20,57
3.5 łazienka 4,83
3.6 przedpokój 5,72
3.7 pokój 26,53
3.8 łazienka 5,20
3.9 przedpokój 4,01
3.10 pokój 18,18
3.11 łazienka 5,20
3.12 przedpokój 3,44
3.13 kuchnia 11,09
3.14 pokój 18,14
3.15 łazienka 3,36
3.16 przedpokój 3,44
3.17 klatka schodowa 15,55
RAZEM P.U. 211,30
ŁĄCZNA P.U. 723,87

 

Nieruchomość objęta jest dwoma miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego:

Zgodnie z Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych  w  obszarze miasta Żarowa, zatwierdzony uchwałą nr LVI/343/2006 Rady Miejskiej w Żarowie z dnia 27 października 2006 r. działka gruntu nr 61 i część działki gruntu nr 62/4 (ok. 38%) znajduje się na obszarze oznaczonym symbolem A.34 Ut – teren usług turystycznych (hotel).

Ustala się przeznaczenie terenu bez zmian. Budynki oznaczone na rysunku planu ujęte w  ewidencji zabytków nieruchomych, objęte są ochroną wraz z terenem posesji, na której są zlokalizowane. Teren zlokalizowany jest w strefie „B” ochrony konserwatorskiej. Wszelkie działania inwestycyjne wymagają uzgadniania z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.

Dodatkowe informacje: granice obszarów rehabilitacji istniejącej zabudowy i infrastruktury technicznej, granice obszarów rehabilitacji obecnego zagospodarowania i infrastruktury technicznej, strefa „B” – ochrony konserwatorskiej, obiekty znajdujące się w gminnej ewidencji zabytków, strefa „K” – ochrony krajobrazu, granice strefy „B” ochrony konserwatorskiej.

Zgodnie z Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego obszaru zabudowy mieszkaniowo-usługowej położonego przy ulicy Zamkowej w Żarowie, zatwierdzony uchwałą nr XXVII/144/2008 Rady Miejskiej w Żarowie z dnia 30 czerwca 2008 r. część działki gruntu nr 62/4 (ok. 62%) znajduje się na obszarze oznaczonym symbolem M/U – teren zabudowy mieszkaniowo-usługowej.

Dodatkowe informacje: granice obszarów rehabilitacji obecnego zagospodarowania i infrastruktury technicznej, strefa „B” – ochrony konserwatorskiej, obiekty znajdujące się w gminnej ewidencji zabytków, strefa „K” – ochrony krajobrazu, granice strefy „B” ochrony konserwatorskiej

3/ STAN PRAWNY NIERUCHOMOŚCI

  1. Zgodnie z zapisami z Księgi Wieczystej nr SW1S/00019388/5, właścicielem nieruchomości jest „INVEST- PARK DEVELOPMENT ” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wałbrzychu. W dziale III i IV księgi wieczystej brak jest wpisów.
  2. Burmistrz Miasta Żarów wydał w dniu 24 września 2018 r. decyzję nr K.6131.90.2018 (stanowiącą Załącznik nr 3), która zezwalała „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. na usunięcie zagrażającego bezpieczeństwu drzewa (dęba czerwonego), jednocześnie nakładając obowiązek na Spółkę wykonania nowych nasadzeń (cztery sztuki drzew liściastych) oraz dbania o nie przez okres trzech lat od nasadzenia. Spółka w maju 2019 roku nasadziła cztery leszczyny. Okres ochronny obowiązuje do czerwca 2022 r.

Do obowiązków nowego właściciela będzie należało dbanie o przedmiotowe drzewa co najmniej do czerwca 2022 r. Po tym terminie nowy właściciel jest zobowiązany poinformować Burmistrza o wykonaniu decyzji.

  1. Poza określonymi w ust. 2 powyżej , Nieruchomość wolna jest od wszelkich długów, ograniczonych praw rzeczowych, hipotek i obciążeń oraz praw i roszczeń osób trzecich i nie jest przedmiotem toczącego się postępowania sądowego, ani postępowania administracyjnego i nie zachodzą ograniczenia w jej rozporządzaniu.
  2. Zbycie Nieruchomości wymaga uzyskania przez Spółkę zgód i/lub opinii organów lub podmiotów wskazanych w umowie Spółki.
  3. Zarząd Spółki jest zobowiązany do uzyskania zgód i/lub opinii, o których mowa w ust. 4 powyżej przed wszczęciem postępowania i/lub po jego zakończeniu.

4/ CENA WYWOŁAWCZA

  1. Cena wywoławcza Nieruchomości wynosi 2300000,00 zł (słownie: dwa miliony trzysta tysięcy złotych 00/100) netto.
  2. Wszelkie podatki, opłaty, koszty notarialne oraz inne koszty związane z nabyciem Nieruchomości ponosi kupujący.
  3. Zaoferowana cena nie może być niższa od ceny wywoławczej, może być równa bądź wyższa.
  4. Sprzedaż Nieruchomości objęta jest zwolnieniem od podatku od towarów i usług zgodnie z art. 43. ust 1 pkt 10. Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług*.

5/ VADIUM

  1. Warunkiem udziału w niniejszym przetargu jest wpłacenie wadium na rzecz Spółki w wysokości 5 % ceny wywoławczej, tj. 115000,00 zł (słownie: sto piętnaście tysięcy złotych 00/100).
  2. Wadium powinno być wpłacone najpóźniej w dniu złożenia oferty na rachunek bankowy Spółki prowadzony przez Bank PKO BP S.A. Oddział Wałbrzych nr 02 1020 5095 0000 5902 0102 5840
  3. W tytule wpłaty należy wpisać: „Wadium za udział w przetargu dot. sprzedaży nieruchomości zabudowanej w Żarowie ”.

6/ SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW PRZETARGU (SIWP)

Specyfikację oraz szczegółowe informacje dotyczące oferowanej nieruchomości można uzyskać codziennie, oprócz sobót, niedziel i świąt w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. w godzinach 8:00 – 15:00; ponadto treść Specyfikacji dostępna jest na stronie internetowej www.ipdevelopment.pl w zakładce Ogłoszenia – Ogłoszenia sprzedażowe , www.biznespolska.pl oraz w siedzibie Spółki.

7/ UCZESTNICTWO W PRZETARGU

1/ W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne, prawne i cudzoziemcy na zasadach określonych w ustawie z dnia 24 marca 1920 roku o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. nr 167, poz. 1758 z późn. zm). Pełnomocnik działający w przetargu w imieniu mocodawcy winien wylegitymować się pełnomocnictwem    w  formie aktu notarialnego.

8/ SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERTY

  1. Pisemną ofertę należy składać bądź to osobiście w trwale zamkniętej kopercie w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. (58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 16- II  piętro) lub wysyłając pocztą na adres siedziby Spółki, w terminie do dnia  08 listopada 2021 r. do godz.10:00.
  2. Oznaczenie koperty: „Pisemny przetarg nieograniczony – nieruchomość zabudowana w  Żarowie”.
  3. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin, w którym Spółka ofertę faktycznie otrzymała. W przypadku wysłania oferty pocztą istotne znaczenia ma dzień doręczenia przesyłki przez operatora pocztowego, a nie dzień nadania przesyłki.

9/ KRYTERIUM OCENY I WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest wyłącznie zaoferowana cena.  Za  najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która zawiera najwyższą cenę.

10/ TERMIN CZĘŚCI JAWNEJ PRZETARGU.

 

PRZETARG ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 8 LISTOPADA 2021 r. w SIEDZIBIE SPÓŁKI „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. W WAŁBRZYCHU, UL. UCZNIOWSKA 16, II p. O GODZ. 10: 30

 

11/ ODSTĄPIENIE OD PRZETARGU.

  1. Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru, bez podawania przyczyn.
  2. Organizator przetargu może odwołać przetarg w każdym czasie, niezwłocznie podając stosowną informację poprzez jej zamieszczenie na stronie internetowej Spółki.

W tych przypadkach nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w odniesieniu do „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. lub Komisji Przetargowej, poza zwrotem wpłaconego wadium.

 

12/ ZAŁĄCZNIKI I FORMULARZE.

1/ Formularz nr 1 – Formularz Oferty

2/ Formularz nr 2 – Klauzula informacyjna RODO

3/ Załącznik nr 1 Specyfikacja istotnych warunków przetargu

4/ Załącznik nr 2 Dokumentacja zdjęciowa

5/ Załącznik nr 3 Decyzja Burmistrza Miasta Żarów

 

* Na podstawie art. 43 ust. 10 ustawy o podatku od towarów i usług „podatnik może zrezygnować ze zwolnienia od podatku, o którym mowa w art.43 ust. 1 pkt 10 ustawy o podatku od towarów i usług, i wybrać opodatkowanie dostawy budynków, budowli lub ich części, pod warunkiem że dokonujący dostawy i nabywca budynku, budowli lub ich części:

1) są zarejestrowani jako podatnicy VAT czynni;

2) złożą, przed dniem dokonania dostawy tych obiektów właściwemu dla ich nabywcy naczelnikowi urzędu skarbowego, zgodne oświadczenie, że wybierają opodatkowanie dostawy budynku, budowli lub ich części.

 

Zapytanie ofertowe – „Wykonanie ekspertyzy technicznej oraz zaprojektowanie posadzki w budynku halowym G przy ul. Wałbrzyskiej 38 w Świebodzicach, dz. gruntu nr 747/1”

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie ekspertyzy technicznej oraz zaprojektowanie posadzki w budynku halowym G przy ul. Wałbrzyskiej 38 w Świebodzicach, dz. gruntu nr 747/1, zgodnie z poniższym zakresem:

a) Wykonanie szczegółowych oględzin istniejącej posadzki, stropu nad przyziemiem oraz elementów konstrukcyjnych podpierających strop (dalej: Elementy Obiektu),

b) Wykonanie inwentaryzacji Elementów Obiektu,

c) Lokalizacja zbrojenia w stropie nad przyziemiem i podciągach stropu,

d) Wykonanie badań wytrzymałości Elementów Obiektu,

e) Ocena stanu technicznego i użytkowego Elementów Obiektu,

f) Wykonanie ekspertyzy technicznej Elementów Obiektu zawierającej:

  • Wytyczne do zaprojektowania dodatkowej płyty posadzki o gr. 15 cm,
  • Wytyczne do wzmocnienia stropu i elementów konstrukcyjnych podpierających strop jeżeli wystąpi konieczność,
  • Wytyczne dla płyty posadzki na stropie przyziemia,

g) Wykonanie projektu budowlanego zawierającego:

  • Projekt wzmocnienia stropu nad przyziemiem oraz elementów konstrukcyjnych podpierających strop,
  • Projekt posadzki,

h) Uzgodnienie projektu z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych jeżeli wystąpi taka konieczność,

 

3. Termin wykonania zamówienia

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 6 tygodni od podpisania umowy lub zlecenia z Zamawiającym.

4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz tytuł rzeczoznawczy budowlanego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli w okresie od 01.08.2018 r. do 30.08.2021 r., oferent zrealizował jako wykonawca minimum trzy ekspertyzy techniczne oraz jeden projekt budowlany budynku o pow. użytkowej min 2 000 m2. Oferent zobowiązany jest załączyć oświadczenie o posiadanym doświadczeniu, referencje lub protokół odbioru końcowego.

5. Lokalizacja przedmiotu zamówienia

Lokalizacja obiektu objętego zamówieniem: woj. Dolnośląskie, powiat świdnicki, adres: 58‑160 Świebodzice, ul. Wałbrzyska 38.

6. Wizja lokalna przedmiotu zamówienia

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej obiektu objętego zamówieniem. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Jacek Lipicki, tel. (+48) 537 980 908, jacek.lipicki@ipdevelopment.pl

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

8. Dokumenty składające się na ofertę

8.1. Wypełniony formularz – informacje o oferencie – Formularz nr 1

8.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2

8.3. Oświadczenie lub referencje lub protokół odbioru końcowego

9. Okres związania ofertą

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

10. Cena oraz waluta oferty

Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.

11. Sposób przygotowania ofert

11.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.

11.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.

11.3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Zaleca się aby wszystkie strony oferty ponumerować i parafować przez osoby podpisujące ofertę.

11.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

11.5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

12. Terminy składania ofert

12.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w terminie do 30 września 2021 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 30 września 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

12.1. W formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na II piętrze lub za pośrednictwem poczty), w nieprzekraczalnym terminie do 30 września 2021 r.do godziny 10.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul . Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

„Wykonanie ekspertyzy technicznej oraz zaprojektowanie posadzki w budynku halowym G przy ul. Wałbrzyskiej 38 w Świebodzicach, dz. gruntu nr 747/1”

12.3. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu.

13. Wybór oferenta

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent otrzyma największą ilość punktów wyliczanych według poniższego wzoru. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:

a) cena – 100% wagi:

Maksymalną liczbę punktów: 100, otrzyma oferta o najniższej cenie. Kolejnym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem.

Pc= (najniższa cena spośród badanych ofert / cena badanej oferty) x100

gdzie: Pc – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za cenę.

Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, który uzyska najwyższą liczbę punktów.

14. Warunki uzupełniające

14.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

14.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

14.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

14.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

15. Wykaz Załączników i Formularzy

Załącznik nr 1 – Formularz nr 1 – Informacje o Oferencie

Załącznik nr 2 – Formularz nr 2 – Formularz Oferty

Załącznik nr 3 – Oznaczenie przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 4 – Dokumentacja projektowa obiektu cz1.

Załącznik nr 4 – Dokumentacja projektowa obiektu cz2.

Zapytanie ofertowe – „Wykonanie ogrodzenia panelowego na terenie Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Strefowej 5A w Świebodzicach. ”


1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie ogrodzenia wokół instalacji fotowoltaicznej wraz z furtką wejściową, zgodnie z poniższym zakresem:

Zakres prac:

– wykopy pod fundamenty słupków wraz z utylizacją urobku,

– wykonanie fundamentów betonowych pod słupki wraz z montażem słupków (montaż słupków w terenie zielonym),

– montaż kompletnego ogrodzenia panelowego o długości ok. 80 mb,

– montaż furtki wejściowej,

– po stronie Zleceniobiorcy jest dostarczenie wszystkich materiałów a także koszty transportu i utylizacji,

– lokalizacja ogrodzenia została pokazana w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego,

– okres gwarancji na wykonane prace: 24 miesiące,

– rozliczenie prac nastąpi powykonawczo, w oparciu o faktyczną ilość metrów bieżących wykonanego ogrodzenia

Specyfikacja ogrodzenia:

– ogrodzenie panelowe ocynkowane o wysokości ok. 1,53 m (bez podmurówki),

– średnica drutu ogrodzeniowego min. fi 3,5; oczko proste 50 mm x 200 mm, oczko małe 50 mm x 50 mm,

– słupki ogrodzeniowe z profili o wymiarach min. 40 mm x 60 mm zagłębione w fundamencie na min. 700 mm (głębokość fundamentu min. 800mm),

– furtka wejściowa o szerokości 1,0 m, zamykana na klucz + klamka, dostosowana do ogrodzenia o wysokości ok.1,53 m (lokalizacja furtki do uzgodnienia z zamawiającym),

– wszystkie w/w elementy ocynkowane.

3. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 8 tygodni od podpisania umowy/zlecenia z Zamawiającym.

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Dagmara Komendera, tel. 691 324 666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

6. .Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1

6.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2

7. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

8. Sposób przygotowania ofert.

8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.

8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.

8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

9. Terminy składania ofert. 

a) w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl do dnia: 09.2021 r. do godziny: 12:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać oddzielnym mailem w dniu 20.09.2021 r. w godzinach: 12:10 – 12:30.

lub

b) w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

Ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.: 
„Wykonanie ogrodzenia panelowego na terenie Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Strefowej 5A. ”

10. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka, w której oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie zakresu zapytania ofertowego.

11. Warunki uzupełniające.

11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

11.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:

11.2.1. złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
11.2.2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
11.2.3. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,

11.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

12. Wykaz Załączników i Formularzy

1. Formularz nr 1 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2. Formularz nr 2 – Formularz Oferty
3. Załącznik nr 1 – Lokalizacja ogrodzenia